پیغام دی ماریا برای فلورنتینو پرس: بین من و بیل فرق نگذارید
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

پیغام دی ماریا برای فلورنتینو پرس: بین من و بیل فرق نگذارید

دی ماریا بعداز گلزنی مقابل گالاتاسرای، برخلاف همیشه که باساختن شکل قلب به شادی می پرداخت، 2بار به سمت جایگاه ویژه برنابئو اشاره کرد و بعد به شماره پشت پیراهنش:"22؛ دی ماریا"

سایت کریس رونالدو لیو مسی - آنخل دی ماریا ستاره آرژانتینی باشگاه رئال مادرید در جریان بازی 4شنبه شب تیمش مقابل گالاتاسرای در دور پنجم رقابتهای مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا برای تیمش به گل رسید. اما شادی بعد از گل او این بار با سایر دفعات متفاوت بود. دی ماریا به جای آنکه به سمت دوربین تلویزیونی رفته و مثل همیشه با دستانش شکل قلبی را ساخته و انگشتش را در داخل دهانش قرار دهد، به سمت مرکز زمین حرکت کرد. او بعد از آنکه برای اهدای گلش به دختر تازه متولد شده اش، انگشتش را به شکل پستانک در داخل دهانش برد، دو بار به سمت جایگاه ویژه ورزشگاه برنابئو اشاره کرد و بعد سرش را چرخاند و به شماره ای که پشت پیراهنش قرار داشت:"22؛ دی ماریا" اشاره کرد. او سه بار این کار را تکرار کرد و وقتی هم تیمی هایش برای درآغوش کشیدنش به سمت او رفتند نیز دوباره این ژست را تکرار کرد.

این ژست او بعد از گلزنی مخاطب خاصی داشت: فلورنتینو پرس؛ رئیس باشگاه مادریدی. دی ماریا معتقد است که سران باشگاه مادریدی میان او و بیل فرق می گذارند و اعتقاد دارد که از زمان انتقال بیل به برنابئو، این ستاره ولزی از حمایت تمام و کمال سران باشگاه برخوردار شده؛ چیزی که او از این بابت بی بهره است. آنخل دقیقا درک نمی کند که در تیمش چه می گذرد و دلیل نیمکت نشینی اش را نمی فهمد. او در بازی روز چهارشنبه یک پاس گل به آربلوا داد و خودش هم گلزنی کرد ونقش تاثیرگذاری درجریان بازی داشت. از همین رو بعد از گلزنی اش در هنگام شادی می گفت:« من اینجا هستم.»

این ستاره آرژانتینی انتظار داشت تا بعد از جدایی اوزیل نقش پررنگ تری در رختکن تیمش داشته باشد.با توجه به رقابت فراوان حاکم بررختکن تیم مادریدی، در بازار تابستانی وقبل از جدایی اوزیل حتی او به فکر جدایی افتاده بود. با آمدن بیل ، او ماندو مسعوت رفت. ولی دی ماریا تقریبا مبدل به یک بازیکن ذخیره شد و در بازی با یووه در تورین نیمکت نشین بود و قبل از وقفه برگزاری بازیهای ملی هم به ندرت برای تیمش به میدان می رفت

   دراین میان کارلو آنچلوتی بارها تاکید کرده که درتصمیم گیری هایش درست رفتار می کند وکسی را نادیده نمی گیرد.او بارها تلاش کرد تا دی ماریا را در میانه میدان به کار بگیرد و بیل را در سمت راست به کار می گرفت.درپستی که آنخل دی ماریا در 4 فصل اخیر در آن بازی می کرد. در بازی با رایو وایه کانو دی ماریا در سمت چپ به میدان رفت ولی نتوانست نظر مثبت سران باشگاه را جلب کند. بعد از آن هم با حضور در دو بازی دوستانه تیم ملی آرژانتین مقابل اکوادور و بوسنی او با مصدومیتی جزئی مواجه شد. در تیم ملی آرژانتین و با وجود تجمع ستاره ها در پست های هجومی دی ماریا حس می کند که به شدت از او پشتیبانی می شود ودرترکیب اصلی آلبی سلسته از او استفاده می شود وهیچ بحثی هم دراین باره وجود ندارد ولی در رئال مادرید اوضاع به نحو دیگری است.

  بعد از برد رئال مقابل گالاتاسرای دی ماریا به خبرنگاران گفت:« راضی و خوشحالم. وقتی بازی به بازیکنی نمی رسد، کار برای او گره می خورد ولی من آرام هستم. هر بار که به من بازی  می رسد تلاش می کنم که به بهترین نحو ممکن بازی کرده ونشان دهم که همیشه آماده ام.»حالا باید منتظر ماند و دید که سرنوشت او در بازی های آتی رئال به چه ترتیب خواهد بود. خودش که معتقد است که از این پس بیشتر ازاو استفاده می شود اما همه چیز بسته به تصمیم آنچلوتی و نتیجه پیغام او برای پرس است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ یک شنبه 10 آذر 1392برچسب:, ] [ 16:42 ] [ ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9167
بازدید دیروز : 2917
بازدید هفته : 12172
بازدید ماه : 12084
بازدید کل : 416830
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1