آنچلوتی: پروسه تطبیق یابی بیل طی شده؛ او خیلی خوب بود؛ این هنوز ترکیب ایده آل رئال نیست
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

 آنچلوتی: پروسه تطبیق یابی بیل طی شده؛ او خیلی خوب بود؛ این هنوز ترکیب ایده آل رئال نیست

امیدوارم که میلانی ها جانشین خوبی برای گالیانی بیابند؛ دقیقا مثل جانشینی خوب دی ماریا به جای کریستیانو که دراین بازی حضور نداشت و جای خالی اش به خوبی پرشده بود.

سایت کریس رونالدو لیو مسی - کارلو آنچلوتی سرمربی ایتالیایی رئال مادرید بعد از برد تیمش مقابل وایادولید در بازی شنبه شب در کنفرانس خبری شرکت کرد و به آنالیزعملکرد شاگردانش پرداخت. او یادآوری کرد که سیستم تیمش خوب کار می کند، چون رئال بازیکنانی را دارد که خوب جایگیری کرده ودر پست های خود احساس راحتی می کنند ودرعین حال تاکید کرد که بازگشت ژابی آلونسو کیفیت تیمش را افزایش داده است.

متن صحبت های او را به گزارش آ.اس دراینجا مطالعه کنید:

*شرایط بیل را چطور می بینید؟

دوره تطبیق یابی او به اتمام رسیده. بیل اعتماد به نفس زیادی دارد. بازیکن مهمی است و عملکرد خیلی خوبی داشت.

*حریفان با ترس مقابل رئال قرار می گیرند.نه؟

نمی دانم.اگر این طور باشد که خیلی خوب است. در طول 30 دقیقه ابتدایی وایادولید کاملا در جریان بازی بود ولی وقتی گل اول را زدیم فضاهای خالی بیشتری یافتیم وکار برای آنها سخت شد. ما تعادل خوبی داریم و در خط دفاع هم عملکرد خوبی را به نمایش گذاشتیم.

*این کاملا ترین بازی رئال تا به اینجا بوده.این طور نیست؟

فکر می کنم درلحظات خوبی هستیم.باشخصیت وثبات بازی می کنیم.کاملا متمرکزیم و عملکرد خوبی داریم. نمی دانم که آیا این بهترین بازی ما تا به اینجا بوده یا نه. چون در بازیهای اخیر نتایج خیلی خوبی گرفته ایم. ما اعتماد به نفس خوبی داریم و باید به همین روند ادامه دهیم.

 *ترکیب یازده نفره ایده آلتان را یافته اید؟

نمی دانم. سیستم تیم خوب است، چون بازیکنانی داریم که خوب درجایگاه های خود قرار می گیرند و راحت هستند. به ویژه ایسکو... بازگشت ژابی آلونسو هم به کیفیت تیم افزوده.بعید می دانم که این ترکیب، ترکیب ایده آل تیم ما باشد. ما رختکن خیلی خوبی داریم. ژابی آلونسو و مودریچ کاملا قبراق هستند.بقیه بازیکنان هم عملکرد خوبی دراین پست دارند: بازیکنانی مثل اییارامندی و کاسمیرو. تیم ما شرایط خوبی دارد و من بیش از 11 بازیکن دارم.

*ایده آل ترین زوج ممکن برای ژابی آلونسو چه کسی است؟

فکرمی کنم همه می توانند کنار ژابی بازی کنند. هم اییارامندی و هم مودریچ و هم کاسمیرو توانایی بازی کردن دراین پست را دارند.

 *نظرتان درمورد دی ماریا چیست؟

عملکرد او فوق العاده است. او بازیکن باکیفیتی است که روند بازی را می شکند. اوخطرساز ترین بازیکن تیم ما دراین بازی بود. او در پست های مختلفی می تواند بازی کند و این خیلی مهم وحیاتی خواهد بود.

*بازی یکشنبه شب بارسلونا را تماشا خواهید کرد؟

بله بازی را خواهم دید.چون از فوتبال خوشم می آید. باید ببینیم که دراین بازی چه رخ خواهد داد.نباید به بارسا یا اتلتیکوفکر کنیم و فقط باید به فکر شرایط تیم خودمان باشیم.

*نظرتان درمورد بحران اخیر میلان چیست؟

 خیلی چیزها می توانم بگویم. امیدوارم که میلانی ها جانشین خوبی برای گالیانی بیابند؛ دقیقا مثل جانشینی خوب دی ماریا به جای کریستیانو که دراین بازی حضور نداشت و جای خالی اش به خوبی پرشده بود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ یک شنبه 10 آذر 1392برچسب:, ] [ 16:43 ] [ ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7256
بازدید دیروز : 2917
بازدید هفته : 10261
بازدید ماه : 10173
بازدید کل : 414919
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1