ونگر:اول فصل باور نمی کردیم که اوضاع اینگونه پیش برود؛ رمزی به بلوغ خوبی رسیده
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

ونگر:اول فصل باور نمی کردیم که اوضاع اینگونه پیش برود؛ رمزی به بلوغ خوبی رسیده

سرمربی فرانسوی ارسنال در پایان بازی تیمش مقابل کاردیف به تمجید از آرون رمزی پرداخت.

سایت کریس رونالدو لیو مسی - آرسن ونگر سرمربی فرانسوی آرسنال در پایان بازی دیشب تیمش مقابل کاردیف سیتی که با برد0-3 آرسنال به پایان رسید به تمجید از عملکرد خوب آرون رمزی دراین بازی پرداخت.

رمزی درمقابل تیم سابقش که در سال 2008 آن راترک کرده بود به میدان رفت و در دقیقه 29 تیمش را پیش انداخت و در نیمه دوم هم گل دیگری زد تا در برد تیمش نقش تاثیرگذاری داشته باشد. در پایان این بازی ونگر اعلام کرد که روند رو به رشد رمزی همچنان ادامه دارد.

ونگر به خبرنگاران گفت:« رمزی رشد خوبی داشته و به بلوغ رسیده؛ نه تنها به عنوان یک بازیکن، بلکه به عنوان یک انسان هم پیشرفت خوبی داشته. چند سال پیش او دربرخی بازیهای تیم در جام حذفی به میدان می رفت و بازیهای سختی را پیش رو داشت ولی حالا او نشان می دهد که چقدر پیشرفت کرده. من خودم یک بازیکن میانی بودم و واقعا از عملکرد او خوشم می آید. رمزی می تواند دفاع کند و حمله کند و به گل برسد. دیگر از او چه می توان خواست؟به علاوه این جوان است و این ویژگی ای است که من از آن بی بهره ام. وقتی به روند پیشرفت او درطول دو سال اخیر نگاه می کنید، باید این سوال را بپرسید که او چرا باید در همین جایگاه متوقف شود؟ من فکر می کنم که رمزی جای پیشرفت زیادی دارد و اگر به بازی کردن به همین ترتیب ادامه دهد، آینده درخشانی در تیم ملی ولز نیز انتظار او را می کشد.»

با این برد آرسنال با 7 امتیاز فاصله نسبت به تیم دوم جدول در صدرقرار گرفته  و این فاصله دست کم برای یک روز حفظ خواهد شد. ونگر در ادامه گفت:« اگر قبل از شروع فصل، چنین شرایطی را برایم ترسیم می کردند، من نمی توانستم آن را باور کنم. باید به یاد داشته باشید که ما دراولین بازی مان در این فصل در خانه مغلوب استون ویلا شدیم و درآن زمان هیچ کسی نمی توانست شرایط کنونی را تصور کند. من خوشحالم که عملکرد خوبی داشته ایم و حالا به تماشای بازیهای یک شنبه لیگ برتر می نشینیم.»



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ یک شنبه 10 آذر 1392برچسب:, ] [ 16:47 ] [ ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9047
بازدید دیروز : 2917
بازدید هفته : 12052
بازدید ماه : 11964
بازدید کل : 416710
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1