ماروتا: یوونوس به خرید بازیکن در ژانویه نیاز ندارد
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

ماروتا: یوونوس به خرید بازیکن در ژانویه نیاز ندارد

به تازگی شایعاتی در مورد تلاش این باشگاه برای به خدمت گرفتن نانی منتشر شد اما ماروتا تاکید کرد که تمرکز این باشگاه روی یافتن بازیکنان جدید برای آینده است.

سایت کریس رونالدو لیو مسی - جوزپه ماروتا، مدیر ارشد باشگاه یوونتوس، اعلام کرد که این باشگاه برای رسیدن به سومین قهرمانی پیاپی در سری A، به انجام خرید در بازار ژانویه نیازی ندارد.

به تازگی شایعاتی در مورد تلاش این باشگاه برای به خدمت گرفتن نانی، ستاره پرتغالی منچستریونایتد، منتشر شد اما ماروتا تاکید کرد که تمرکز این باشگاه روی یافتن بازیکنان جدید برای آینده است؛ مانند فرناندو یورنته که در ژانویه سال گذشته به خدمت گرفته شد و در پایان فصل با انتقالی آزاد به یوونتوس پیوست.

او به توتواسپورت گفت:" ما نیاز به تقویت تیم در ژانویه نداریم. در این مقطع، ما به دنبال ساختن تیم برای آینده هستیم. به سال گذشته نگاه کنید که ما چگونه با خرید یورنته، برای آینده برنامه ریزی کردیم.

این کاری است که ما می خواهیم انجام بدهیم؛ با زمان جلو برویم؛ به فرصت هایی که در بازار نقل و انتقالات به دست می آوریم، توجه کنیم تا بتوانیم رقبا را شکست بدهیم."

تمدید قرارداد آرتورو ویدال یکی از موضوعاتی است که هواداران یووه به شدت خواهان شنیدن آن هستند و ماروتا تایید کرد که این اتفاق به زودی رخ خواهد داد:" اکنون در مقطعی هستیم که بهترین زمان برای تمدید قراردادهاست؛ نه تنها برای ویدال، که مثلا برای آندره آ بارزالی هم قصد داریم این کار را انجام بدهیم. همچنین برای همه بازیکنانی که نشان داده اند از کیفیت بالایی برخوردار هستند."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ سه شنبه 12 آذر 1392برچسب:, ] [ 15:52 ] [ ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8596
بازدید دیروز : 2917
بازدید هفته : 11601
بازدید ماه : 11513
بازدید کل : 416259
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1