پلاتینی: تمدید مهلت رای‌گیری برای راضی نگه داشتن رونالدو بود
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

میشل پلاتینی

پلاتینی: تمدید مهلت رای‌گیری برای راضی نگه داشتن رونالدو بود.

سایت کریس رونالدو لیو مسی - انتخاب از میان کریستیانو رونالدو، لیونل مسی و فرانک ریبری به عنوان 3 نامزدی که بیشترین شانس را برای کسب توپ طلای فیفا دارند، به سوژه‌ای داغ برای رسانه‌های اروپایی تبدیل شده است و هر روز اظهارنظری جدید از سوی یکی از اهالی فوتبال بر جذابیت این کورس می‌افزاید. به نظر میشل پلاتینی، رئیس یوفا رقابت این 3 نفر، سخت‌ترین رقابت از اولین دوره اهدای توپ طلا تا کنون بوده است.

لیونل مسی، مهاجم آرژانتینی بارسلونا فصل گذشته با آمار خیرکننده گل‌هایش در لالیگا که برای او کفش طلای اروپا را هم به ارمغان آورد، تاثیربسزایی در قهرمانی بارسلونا در لالیگا داشت و این در حالی بود که دست کریستیانو رونالدو از همه جام‌ها کوتاه ماند. فرانک ریبری اما در کسب جام از هر 2 رقیب آرژانتینی و پرتغالی‌اش موفق‌تر بود و به همراه بایرن مونیخ توانست سه‌گانه قهرمانی در بوندس‌لیگا، لیگ قهرمانان اروپا و جام حذفی آلمان را ببرد.

با این حال به نظر بسیاری کریستیانو رونالدو بخت اصلی کسب توپ طلای فیفا است و دلیل آن هم درخشش اخیر او در مرحله پلی‌آف مقدماتی جام جهانی 2014 برابر سوئد بود که در آن هر 4 گل تیمش در بازی‌های رفت و برگشت را به ثمر رساند.

همزمان با این اتفاق فیفا مهلت رای‌گیری از کاپیتان‌ها، مربیان و خبرنگاران منتخب خود در فدراسیون‌ها و اتحادیه‌هایی که به عضویت فدراسیون جهانی فوتبال در‌آمده‌اند را تمدید کرد. این اقدام از سوی برخی از جمله رئیس یوفا به عنوان غرامت بلاتر به رونالدو در عوض تخریب چهره وی با اظهارات جنجالی اخیرش در دانشگاه آکسفورد علیه ستاره پرتغالی رئال مادرید بوده است.

پلاتینی به روزنامه AS اسپانیا گفت: به نظر می‌رسد که مسی، کریستیانو رونالدو و ریبری بیشترین شانس را دارند. 2 بازیکن اول بسیار خوب هستند و ریبری هم کسی است که همه چیز را برده است. هر 3 آنها بازیکنان فوق‌العاده‌ای هستند. رقابت میان این 3 بازیکن در این دوره سخت‌ترین رقابت در تاریخ این جایزه است.

پلاتینی افزود: تمدید مهلت رای‌گیری تصمیم فیفا بود که البته با صعود پرتغال به جام جهانی با گل‌های رونالدو به سوئد همزمان شد. شاید هم فیفا این کار را برای جلب رضایت کریستیانو انجام داده باشد.

رئیس یوفا در ادامه پیروزی لیونل مسی برای کسب توپ طلای سال 2010 در حالی که اسپانیایی‌‌‌ها در آن سال قهرمان جام جهانی شده بودند را زیر سوال برد و تصریح کرد: من واقعاً تعجب می‌کنم که چرا یک بازیکن اسپانیایی آن سال توپ طلا را نبرد. من هم موافقم که آن سال باید یک بازیکن اسپانیایی توپ طلا را می‌گرفت و به نظرم آندرس اینیستا و ژاوی لایقش بودند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ سه شنبه 12 آذر 1392برچسب:, ] [ 17:55 ] [ ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7949
بازدید دیروز : 2917
بازدید هفته : 10954
بازدید ماه : 10866
بازدید کل : 415612
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1