کاپلو:رم تنها رقیب جدی یووه برای قهرمانی است/فوتبال ایتالیا مشکلات جدی دارد
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

فابیو کاپلو

کاپلو:رم تنها رقیب جدی یووه برای قهرمانی است/فوتبال ایتالیا مشکلات جدی دارد.

سایت کریس رونالدو لیو مسی - فابیو کاپلو که به همراه هر 2 تیم رم و یوونتوس قهرمان سری A شده است، عقیده دارد رم تنها تیمی است که می‌تواند سد راه راه‌پوشان تورین برای کسب سومین اسکودتوی متوالی‌شان شود.

کاپلو که روز گذشته به فلورانس سفر کرده بود تا در مراسم تجلیل از مشاهیر فوتبال ایتالیا شرکت کند در جمع خبرنگاران گفت: از ابتدای فصل همه گفته‌اند که یوونتوس این فصل قوی‌ترین تیم لیگ است. در آن مقطع هم تیم‌هایی مانند رم بودند که ‌توانستند عرض اندام کنند هرچند این تیم اکنون 4 مساوی متوالی داشته است. البته تیم رم هنوز هم در بالای جدول است و فارغ از دغدغه بازی‌های اروپایی می‌تواند به عنوان تنها رقیب جدی یوونتوس با این تیم برای کسب اسکودتو رقابت کند.

کاپلو که نامش در کنار اسطوره‌های دیگری مانند فرانکو باره‌سی، گابریل باتیستوتا، ماسیمو موراتی، جان ریورا، ارالدو مونزلیو و همچنین داوران برجسته‌ای مانند چزاره گاسونی و سرجیو گونلا در تالار مشاهیر فوتبال ایتالیا ثبت شد، به سوالی درباره تصمیم اخیر سران یوونتوس برای محرومیت هواداران افراطی‌ و جایگزین کردن آنها با 12 هزار کودک پاسخ داد.

یووه در بازی اخیر خود برابر اودینزه، قوس جنوبی ورزشگاه خود موسوم به «کوروا سود» را با کودکانی که همه آنها زیر 13 سال سن داشتند پر کرد هرچند این کودکان هم با هو کردن اودینزه و توهین به برخی از بازیکنان این تیم مانند زلیجکو برکیچ، مسئولان یووه را سرافکنده کردند.

کاپلو افزود: بعد از اتفاقی که در استادیوم یوونتوس رخ داد از خودم چند سوال پرسیدم. اینکه کودکان شروع به توهین به حریف کردند، نشان می‌دهد که این کشور (ایتالیا) از نظر اخلاقی و نگرش ورزشی‌اش دارای مشکلاتی جدی است. اگر من آنجا بودم به گوینده ورزشگاه می‌گفتم کاری کند که آن شعارها متوقف شوند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ سه شنبه 12 آذر 1392برچسب:, ] [ 18:5 ] [ ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8722
بازدید دیروز : 2917
بازدید هفته : 11727
بازدید ماه : 11639
بازدید کل : 416385
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1