پله: می خواهم برزیل به فینال جام جهانی برسد؛حریف هرکه می خواهد، باشد
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

پله: می خواهم برزیل به فینال جام جهانی برسد؛حریف هرکه می خواهد، باشد

ستاره سابق تیم ملی برزیل در صحبت هایی اعلام کرد که نمی داند که آیا دوست دارد که اسپانیا فینالیست جام جهانی 2014 باشد یا نه.

سایت کریس رونالدو لیو مسی - پله ، اسطوره سابق فوتبال برزیل در صحبت هایی اعلام کرده که نمی داند که دوست دارد که اسپانیا به فینال جام جهانی 2014 برزیل برسد یا خیر و یادآوری کرده که تنها خواسته اش این است که سلسائو قهرمان دنیا شود.

بازی فینال جام جهانی 2014 در ورزشگاه ماراکانای ریودوژانیرو برگزار می شود و پله که خیلی ها او را بهترین بازیکن تاریخ می دانند دراین باره گفته:« می خواهم برزیل به فینال جام جهانی برسد،حریف هرکه می خواهد باشد، باشد. مهمترین نکته این است که تیم ما به فینال برسد و جام قهرمانی را مال خود کند.»

پله که در رویدادی تبلیغاتی در سائوپائولو شرکت کرده بود، در گفتگو با خبرنگاران گفت که او مسئول برداشتن توپ ها از گلدان های 4گانه در مراسم قرعه کشی روز جمعه نخواهد بود و یادآوری کرد که دراین مراسم به عنوان نماینده هیئت برزیلی شرکت خواهد کرد:« در مراسم قرعه کشی من نماینده برزیل خواهم بود و از برخی هیئت های خارجی استقبال خواهم کرد.» او در ادامه یادآوری کرد که خانم دیلما روسف، رئیس جمهور برزیل هم ممکن است دراین مراسم حضور یابد و البته گفت که حضور او هنوز قطعی نشده است.

پله که در این رویداد تبلیغاتی، مایکل فلپس شناگر آمریکایی را نیز درکنارش می دید، با لحن طنزآلودی پاسخگوی برخی از سوالات خبرنگاران شد.برخی از خبرنگاران می گفتند که اگر پله قرعه ها را برمی داشت ممکن بود برای برزیل بدشانسی بیاورد. و پله با لحن طنزآلودی پاسخگو شد:« پنج جام بین المللی کسب کرده ام؛ دو تا با سانتوس و سه تا با تیم برزیل، کاملا حق باشماست.»



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ جمعه 15 آذر 1392برچسب:, ] [ 11:43 ] [ ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7404
بازدید دیروز : 2917
بازدید هفته : 10409
بازدید ماه : 10321
بازدید کل : 415067
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1