یواخیم لو: برزیل مدعی اصلی قهرمانی در جام جهانی است
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

یواخیم لو: برزیل مدعی اصلی قهرمانی در جام جهانی است

یواخیم لو سرمربی تیم ملی آلمان براین باور است که سلسائو شانس خوبی برای قهرمانی در جام جهانی دارد ودلیل آن را هم قدرت این تیم دربازیهای خانگی می داند.

سایت کریس رونالدو لیو مسی - یواخیم لو سرمربی تیم ملی آلمان در صحبت هایی یادآوری کرده که تیم ملی برزیل، میزبان جام جهانی 2014 مدعی اصلی قهرمانی در جام جهانی پیش روست.

آخرین باری که برزیل قهرمان جام جهانی شد به سال 2002 برمی گردد و لو براین باور است که امتیاز میزبانی شانس زیادی برای سلسائو ایجاد خواهد کرد تا به ششمین قهرمانی اش در تاریخ رقابتهای جام جهانی برسد و درعین حال یادآوری کرده که شاگردان اسکولاری کار سختی برای رسیدن به جام قهرمانی خواهند داشت

لو در صحبت هایی به زد دی اف گفت:« ازنظر من برزیل بزرگترین مدعی قهرمانی است. قدرت و انرژی آنها در بازیهای خانگی به آنها امتیاز مضاعفی می دهد. شرایط تیمی مهم تر از سطح بازی فردی است و بازی کردن در خانه امتیاز بزرگی برای برزیل است.»

سرمربی ژرمن ها ادامه داد:« البته آرژانتین هم واقعا قوی شده و کلمبیا هم یکی از بهترین تیم های دنیاست. به علاوه تیم هایی مثل اسپانیا، ایتالیا و هلند را هم نباید نادیده گرفت. بلژیک یکی از آن تیم هایی است که می تواند گربه سیاه گروه باشد و ژاپن هم قوی ترین تیم آسیاست.»

قرعه کشی رقابتهای گروهی جام جهانی 2014 امشب در برزیل انجام می شود واین رقابتها در روز 12 ژوئن در ورزشگاه کورینتیانس آغاز خواهد شد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ جمعه 15 آذر 1392برچسب:, ] [ 15:59 ] [ ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9250
بازدید دیروز : 2917
بازدید هفته : 12255
بازدید ماه : 12167
بازدید کل : 416913
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1