گزارش روز: توئیتربازی نیمار و رونالدو با رئیس جمهور برزیل قبل از مراسم قرعه کشی
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

گزارش روز: توئیتربازی نیمار و رونالدو با رئیس جمهور برزیل قبل از مراسم قرعه کشی

در یکی از این پیغامهای رد و بدل شده، خانم دیلما به رونالدو گفت که استرس و نگرانی زیادی دارد که به برگزاری این قرعه کشی برمی گردد.

سایت گل- قبل از آغاز مراسم قرعه کشی رقابت های گروهی جام جهانی 2014 که روز جمعه در برزیل انجام شد، نیمار و رونالدو دو ستاره کنونی و اسبق سلسائو از طریق توئیتر، برای خانم دیلما روسف،رئیس جمهور برزیل توضیحاتی را ارائه کرده و به او یادآوری کردند که برزیلی ها نمی توانند درانتظار قرعه راحتی در مرحله گروهی باشند؛ چرا که دراین رقابتها، تیم وحریف راحت وجود ندارد.

ساعاتی قبل از آغاز مراسم، ستاره کنونی تیم ملی برزیل، برترین گلزن تاریخ رقابتهای جام جهانی و رئیس جمهور برزیل در توئیتر مشغول رد و بدل کردن پیغام هایی راجع به قرعه کشی و گروه بندی رقابتها که روز جمعه در مجموعه توریستی کاستا د سائویپه برگزار شد بودند.

خانم دیلما این بحث را با طرح کردن سوالی ازنیمار آغاز کرد. او از نیمار پرسید که ترجیح می دهد که برزیل با کدام تیمها روبرو شود:«از نظر تو کدام تیمها، ضعیف تر هستند؟ ترجیح میدهی با تیم های ضعیف روبرو شویم یانه؟ چون به نظر من بهتر این است که از همان ابتدابا بهترین ها بازی کنیم.»

پاسخ نیمار به خانم رئیس جمهور این بود:« در جام جهانی حریف ضعیف وجود ندارد. این طور نیست، رونالدو؟ » و اینجا بود که "پدیده" هم وارد این گفتگو شد تا نظرش را ابراز کند.

رونالدو نوشت:« نیمار درست می گوید! در بازیها در رویارویی با تیم های ساده تر، فشارها برای برد بیشتر نیز هست.»

در یکی از این پیغامهای رد و بدل شده، خانم دیلما به رونالدو گفت که استرس و نگرانی زیادی دارد که به برگزاری این قرعه کشی برمی گردد. او گفت که نگران این است که تیمش برای رسیدن به فینال ماراکانا باید چه مسیری را طی کند. روسل دراین راستا از رونالدو پرسید:« تو که در 4جام جهانی بازی کرده ای؛ قبل از برگزاری قرعه کشی جام های جهانی، نگرانی و استرس زیادی داشتی.نه؟فکر کنم که همه مردم دنیا به شدت کنجکاو هستند.خوب است بدانیم که اولین حریفانمان چه تیم هایی هستند.»

و دقایقی بعد خانم دیلما دوباره روی صحبتش را به سمت نیمار برگرداندو نوشت:« بازی کردن در حضور هواداران برزیلی تفاوتها رارقم می زند.اینطور نیست؟» و پاسخ مهاجم بارسا این بود:« بدون شک ، دیلما. فقط کافی است که حمایت هایی که در جام کنفدراسیون ها از آن بهره بردیم را ببینیم.واقعا تماشایی بود!.»

رونالدو هم با بهره گیری از سوال خانم دیلما پاسخ داد:« دیدن جام جهانی در کشوری که همه مردمش کمی مربی هستند و کمی بازیکن فوتبال، قطعا تماشایی خواهد بود.»

و صحبت پایانی را خانم دیلما گفت:« مطمئنم که بازیکنان متعهدی در داخل زمین و هواداران فوق العاده ای در خارج ا ز زمین درسرتاسرکشور خواهیم داشت.»



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ یک شنبه 17 آذر 1392برچسب:, ] [ 18:0 ] [ امیرحسین.........مدیر ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7612
بازدید دیروز : 2917
بازدید هفته : 10617
بازدید ماه : 10529
بازدید کل : 415275
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1