كپنهاگ 0-2 رئال مادريد / شيريني دانماركي !
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

http://www.shiaupload.ir/images/31269017642731618109.jpg

رئال مادريد با ارائه يك بازي كامل ، در كپنهاگ نيز پيروز شد تا با كسب شانزده تا از هجده امتياز ممكن در مرحله گروهي ، مقتدرانه منتظر مشخص شدن حريف ، در مرحله يك هشتم باشد .

 

هيچ چيز نمي تواند جلوي رئال مادريد را بگيرد . چه سرماي هوا ، چه زميني كه بيشتر شبيه مزرعه كلم است تا چمن فوتبال . رئال با بازگشت ژابي و كريستيانو دوباره يك بازي شايسته ارائه داد .

 

ركورد براي رئال مفهومي ندارد . رئال آماده است تا هر ركوردي را جا به جا كند . رئال ركورد شكست ناپذيري كپنهاگ در مرحله گروهي چمپيونزليگ را شكست . سولباكن عملا حرفي براي گفتن نداشت و اگر تيرك دروازه و دروازه بانش ، ويلاند به كمكش نمي آمدند چه بسا كه بيش از اين ها دروازه تيمش گشوده مي شد .

 

رئال كمي طول كشيد تا به " مزرعه كلم " عادت كند . در حقيقت بالاخره اين مودريچ بود كه با يك حركت انفرادي خلاقانه ، طلسم را شكست و دروازه حريف را گشود . رئال در نيمه اول موقعيت هاي ديگري هم داشت ، از بيل گرفته تا كريستيانو و بنزما توپهايي بودند كه با بدشانسي به ثمر ننشستند . كپنهاگ هم با خطا بر روي ايكر يك گل زد كه داور به درستي آن را مردود اعلام كرد .

 

شروع نيمه دوم با گل همراه بود . روي حركت خوب په په و پروازش ،‌ كريستيانو صاحب توپ شد و رهاييش از كمند مصدوميت را با گل جشن گرفت .

 

از اين جا به بعد بود كه رئال توپ و ميدان را در اختيار گرفت  . رئال پاسكاري مي كرد و دانماركي ها فقط مي دويدند و هر از چند گاهي سعي مي كردند از ضعف خط دفاع رئال استفاده كنند و ضربه بزنند ، اما نتيجه اي در بر نداشت . رئال توپ و ميدان را در اختيار داشت .

 

دانماركي ها كه نمي خواستند تحقير شدنشان در خانه را ببينند ، به خشونت روي آوردند و همين باعث شد كه آنجلوتي بازيكنان تكنيكي خود مثل ايسكو و مودريچ را بيرون بكشد تا نكند بلايي سرشان بيايد .

 

اما همه چيز تحت اختيار رئال بود . از سانتر تكنيكي دي ماريا گرفته تا استارت مارسلو و موقعيتي كه براي بيل ساخت و زيباتر از همه ،‌ضربه تماشايي كريستيانو كه تيرك دروازه ويلاند را به لرزه در آورد . بالاخره خشونت كپنهاگ كار دستشان داد . دلاني روي كريستيانو پنالتي كرد اما ستاره پرتغالي پنالتي را خراب كرد تا  رئال نتواند ركورد 20 گل مرحله گروهي چمپيونزليگ كه توسط بارسا و يونايتد ثبت شده بود را بشكند .

 

به هر صورت شب خوبي بود . رئال روي دور است و ژابي همچنان آقايي مي كند ، بازيكني كه از دو هفته ديگر تبديل به بازيكن آزاد مي شود و مي تواند با هر باشگاهي كه بخواهد ، مذاكره كند  كريستيانو هر چند كه پنالتي را از دست داد و نتوانست دبل كند ، اما شب رضايت بخشي داشت و ايكر نيز 44مين كلين شيت خود در چمپيونزليگ را ثبت كرد . حالا فقط فن در سار بالاتر از اوست .

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ چهار شنبه 20 آذر 1392برچسب:, ] [ 21:10 ] [ امیرحسین.........مدیر ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8304
بازدید دیروز : 2917
بازدید هفته : 11309
بازدید ماه : 11221
بازدید کل : 415967
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1