مصاحبه لوکا مودریچ
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

هیجان انگیز بود که بردیم ...

---------------------

    شما سال را با یک پاس فوق العاده در مستایا به پایان بردید... "بله. هیجان انگیز بود که بردیم. از واکنش تیم در زمین خوشحال شدم. همینطور این قضیه که همه با خسه بعد از گل شادی کردند هم زیبا بود. این نشان می‌‌دهد که همه ما با هم متّحد هستیم و می‌‌خواهیم که کار‌ها را درست انجام دهیم."

    سال ۲۰۱۳ برای شما چطور بود؟ "سال خوبی‌ بود. در اولد ترافورد و سوپر کاپ برابر بارسا بسیار خوب بازی کردم. با این حال فکر می‌‌کنم تیم کمی بد شانس بود. مخصوصاً در بازی‌های کلیدی. مطمئن هستم که سال ۲۰۱۴ بهتر خواهد بود."

    آیا احساس می‌‌کنید در رئال سر و سامان گرفته اید؟ "در شرایط خوبی‌ هستم. بازی در پیش فصل برای من مهم بود. این نکته کلیدی است که مربی‌ به شما اعتماد داشته باشد. به همین دلیل بهتر بازی می‌‌کنم. با هواداران نیز رابطه خوبی‌ دارم. آنها همواره پشت من بوده اند و کار‌ها را راحت تر کرده اند. باید به همراه تیم چمپیونزلیگ دهم را ببریم زیرا استحقاق آن را داریم."

    کار کردن زیر نظر آنچلوتی و زیدان چطور است؟ "عالی‌ است. آنچلوتی مربی‌ فوق العاده‌ای است. می‌‌توانم بگویم که به شکل کامل به من اعتماد دارد. به من اعتقاد دارد و این مهم است. زیزو همواره به ما کمک کرده است. کار زیر نظر وی عالی‌ است. او به ما چیز‌هایی‌ زیادی یاد می‌‌دهد. ما پشت سرش می‌‌ایستیم و پس از تمرینات شوت می‌‌زنیم. شخص فوق العاده است و سبب خوشحالی‌ است که با وی کار می‌‌کنیم."



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ شنبه 7 دی 1392برچسب:, ] [ 15:17 ] [ ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8212
بازدید دیروز : 2917
بازدید هفته : 11217
بازدید ماه : 11129
بازدید کل : 415875
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1