رونالدو برنده جایزه گلوب ساکر
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

امیدوارم روزی پرتغال هم مثل اسپانیا موفق شود ...

---------------------

    کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی رئال مادرید که برای حضور در کنفرانس بین المللی ورزش به دوبی سفر کرده، جایزه سالانه گلوب ساکر را هم که به بهترین بازیکن سال اختصاص می یابد را نیز مال خود کرد. او در جریان این مراسم صحبتهایی را نیز برزبان آورد که ساعاتی پیش بخشهایی از آن را برایتان بازتاب دادیم.

    رونالدو ابراز امیدواری کرد که روند رشد پیشرفت تیم ملی پرتغال نیز به سان تیم ملی اسپانیا پیش برود و در تمجید از ماتادورها گفت: "اسپانیا شایسته تمام عناوینی که کسب کرده است. آنها بهترین بوده اند ولی چرا قبل از این تمام این جامها را نبرده بودند؟ فوتبال همین است. امیدوارم که در آینده زمانی برسد که تیم ملی پرتغال هم شرایط و روزهایی مثل حال و روز کنونی فوتبال اسپانیا را پشت سربگذارد."

    در جریان این مراسم، پیرلوئیجی کولینا، داور سرشناس و اسبق ایتالیایی نیز حضور داشت واتفاق بامزه ای نیز رخ داد. دختر کولینا، از رونالدو خواست تا با او عکسی به یادگاری بگیرد و در زمانی که هردویشان برای گرفتن این عکس یادگاری ژست گرفته بودند، دوربین کار نکرد. ستاره پرتغالی درکمال آرامش به دختر کولینا اطمینان خاطر داد که تا زمانی که عکس گرفته نشود، ازآنجا تکان نخواهد خورد.

    وقتی از رونالدو در مورد بازیکن مورد علاقه اش سوالی پرسیده شد، او با لحن طنزآلودی گفت: "به جز خودم؟ شوخی می کنم؛ شوخی می کنم. من بازیکن موردعلاقه ای ندارم. در دنیا فوتبالیست های فوق العاده ای هستند. من دوست دارم تا درکنار بازیکنان بزرگ، مثل هم تیمی هایم در رئال مادرید فوتبال بازی کنم. درعین حال دوست دارم تا کنار بازیکنان خوب دیگر هم بازی کنم."



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ شنبه 7 دی 1392برچسب:, ] [ 15:50 ] [ ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1006
بازدید دیروز : 2917
بازدید هفته : 4011
بازدید ماه : 3923
بازدید کل : 408669
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1