صحبت های مندس درباره مسی و رونالدو
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

اگر کریس دربارسا بود هرسال 120 تا گل می زد

---------------------

    بعد از انتخاب کریستیانو رونالدو به عنوان چهره ورزشی سال 2013 درکشور پرتغال، روزنامه آبولا گزارش های ویژه ای را درمورد این بازیکن سرشناس دنیای فوتبال منتشر کرده و در گزارشی صحبت های ژرژ مندس، مدیربرنامه های کریس را نیز بازتاب داده.

    مندس درپاسخ به سوالی درمورد مقایسه کریستیانو رونالدو و مسی، به این نکته اشاره کرده که: "مسی در بارسلونا کار ساده تری را پیش رو دارد ودراین باره یادآوری کرده که کار مسی در بارسا راحت تر از کار کریس در رئال مادرید است. او گفته:« اگر کریستیانو دربارسلونا بازی می کرد، هر فصل 120 تا گل می زد. مردم درمقابل کریس دو دسته هستند. آنهایی که فکر می کنند که او مغرور است، او را نمی شناسند. رونالدو سرتاسر رقابت، جاه طلبی و قاطعیت است."

    او در ادامه با ترسیم زندگی روزمره کریس گفت: "تصویر ارائه شده از او باید معرف شخصیتش و هویت قوی اش باشد. ما باید روز به روز زندگی او به عنوان یک فوتبالیست حرفه ای را ببینیم. رونالدو یک ساعت زودتر از سایرین برسر جلسات تمرینی تیم حاضر می شود وآخرین نفری است که تمرینات تیم را ترک می کند. بعد از آن کریس به خانه می رود و چرت می زند و سپس حدود 2 ساعت بدنسازی کار می کند. کریس خیلی خوب خودش را می شناسد و می داند که چه کار باید بکند."

    مدیربرنامه های رونالدو معتقد است که این ستاره پرتغالی می تواندالگوی خوبی برای جوانان و نوجوانان باشد: "او فوق العاده است و این چیزی است که جوانان وبچه های 9، 10 یا 11 ساله باید بدانند. رونالدو شماره یک ، بهترین هاست. هیچ کسی این طوری وجود ندارد."



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ شنبه 7 دی 1392برچسب:, ] [ 15:58 ] [ ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8748
بازدید دیروز : 2917
بازدید هفته : 11753
بازدید ماه : 11665
بازدید کل : 416411
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1