صحبت های رونالدو درباره خودش
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

هر شب با وجدانی راحت به رختخواب می روم ...

--------------------

    توپ طلا: "نمی دانم که امسال شایسته کسب توپ طلا هستم یا نه. من الان شرایط و توانم مشابه با توانی است که در شش فصل اخیر داشته ام. این هفتمین یا هشتمین سالی است که نامم  در لیست یازده نفره منتخب فیفپرو دیده می شود. این تصادفی نیست و نشان دهنده ثباتی است که من درسالهای اخیر در فوتبالم به نمایش گذاشته ام. آمار و ارقام به تنهایی حرف می زنند. کاری که انجام داده ام قطعا برای جوایز فردی واقعا مهم است.آیا شایسته فتح توپ طلا هستم؟ شاید بله. دقیقا مثل پارسال یا دو سال پیش..من خودم فکر می کنم که در تمام این سالها شایسته کسب توپ طلا بوده ام. همیشه دوست دارم برنده باشم ولی می دانم که بعضی چیزها به من بستگی ندارد. من دوست دارم موفق باشم ولی گاهی وقتها موفق می شوی و گاهی می بازی. اوضاع این گونه است."

    روند رشد و پیشرفت: "من انسان جاه طلبی هستم. بازیکنی که همیشه بهترین ها را می خواهد . بازیکنی که از یادگیری لذت می برد و دوست دارد در سطح بالایی باشد. قطعا هر سال به بلوغ بیشتری می رسم و تجربیات بیشتری دارم  و این برای من و تیم باشگاهی و ملی ام خیلی خوب است. من انسان برتری هستم. سال به سال، همیشه چالش جدیدی پیش رویت است و انگیزه های متفاوتی داری."

    توان لازم برای ادامه موفقیت ها: "قدرت را از خودم و خانواده ام می گیرم. این را در خانواده ام، در تربیتم و درشخصیتم می ویم. خیلی بارها گفته ام که اگر انسان جاه طلبی هستم، همیشه بهترین ها را برای تیمم و تیم ملی کشورم می خواهم که همین برای خودم هم بهترین است. همیشه سعی می کنم توانم را افزایش داده و عملکرد بهتری را ارائه کنم."

    انتقادات مطرح شده در مورد رفتارها: "پیش از این ، این انتقادات مرا ناراحت می کردند. من 28 سال سن دارم ودرفوریه 29 ساله می شوم. من یک پسر دارم و حالا این انتقادات برایم فرقی ندارد. من همینی هستم که می بینید. مردم می توانند از من خوششان بیاید و یا نه. گاهی وقتها در فوتبال باید برخلاف میلت کارهایی راانجام دهی تا درموردت خوب صحبت کنند. من خیلی بارها می توانستم چنین کارهایی بکنم ولی اگر این طور بود، خودم را فریب می دادم و اصلا از این کار خوشم نمی آید. من همینم که می بینید. هدفم این است که سطح بالایی که در آن هستم را حفظ کنم و یک فوتبالیست حرفه ای باشم. مسائل به صورت اتفاقی رخ نمی دهند. زدن این تعداد گل برای تیم باشگاهی و برای کشورم نشان دهنده آن است که من فردی هستم که از کار کردن خوشم می آید و دوست دارم تا در سطح خیلی بالایی باشم."

    ارائه چهره ای خودخواه و خودپسند: "اصلا نگران این موضوع نیستم. اگر بخواهم به آنچه دیگران درموردم می گویند فکر کنم، دیگر نمی توانم زندگی کنم. من هرروز با وجدانی راحت به رختخواب می روم. من آدم بدی نیستم و به همین خاطر حرفهای دیگران رویم تاثیرنمی گذارد."

    تطبیق پذیری بیل در رئال: "او تطبیق پذیری خیلی خوبی داشته. بیل با مشکلاتی روبرو شده، چون اردوی پیش فصل را پشت سرنگذاشته و به علاوه دراینجا به شدت تحت فشار است. در عین حال مشکل زبان هم مشکل بزرگی برای اوست ولی بیل بازیکنی کاربردی است. یک بازیکن بزرگ که در آینده به ما کمک های زیادی خواهد کرد."



نظرات شما عزیزان:

علیرضا مقدمی
ساعت21:38---7 دی 1392
با سلام و خسته نباشید
کاربر گرامی اگر میخواهید امکانات بیشتری به پنل وبلاگتان اضافه شود از لینک زیر به وبلاگ خود وارد شوید :
http://up2patogh.tk
با تشکر
مدیریت لوکس بلاگ
علیرضا مقدمی


pedi-Ic1
ساعت21:33---7 دی 1392
امیر حسین!
تویی بدون ادرس برام نظر میدی!
ای خدا بگم چیکارت کنه گفتم الان این کیه!
چ خبر داداش؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ شنبه 7 دی 1392برچسب:, ] [ 21:13 ] [ ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7084
بازدید دیروز : 2917
بازدید هفته : 10089
بازدید ماه : 10001
بازدید کل : 414747
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1