ونگر در فکر جذب قرضی موراتا برای آرسنال
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

ونگر در فکر جذب قرضی موراتا برای آرسنال

سرمربی آرسنال که همواره توجه خاصی به بازیکنان جوان دارد می داند که موراتا در این فصل فرصت کمی برای حضوردرترکیب رئال دارد وبه دنبال خریداری اوست.

سایت کریس رونالدو لیو مسی - آرسن ونگرسرمربی فرانسوی  آرسنال چشم از آلوارو موراتا، بازیکن جوان رئال مادرید برنمی دارد وطبق گزارش منتشره در روزنامه دیلی میل قصد دارد تادر بازار نقل و انتقالات زمستانی برای خریداری او دست به کار شود.

این در حالی است که موراتا چهارمین بازیکن رختکن رئال است که کمترین دقایق را برای این تیم به میدان رفته و در طول این فصل تنها 409 دقیقه برای رئال بازی کرده و تنها کوئنترائو (با284 دقیقه)، کاسمیرو (با 344 دقیقه) و خسه  (با365 دقیقه) کمتر از او برای تیم مادریدی به میدان رفته اند.

این درحالی است که آرسن ونگر باتجربه همیشه توجه خاصی به بازیکنان جوان داشته و از اعتماد کردن و پرورش دادن بازیکنان جوان لذت می برد و می داند که موراتادراین روزها ودر شرایطی که خسه برای حضوردر پست بنزما با او رقابت می کند، کمتر فرصت حضور درترکیب تیم مادریدی را خواهد داشت

از همین رو تمایل زیادی دارد تا برای جذب قرضی او در بازار نقل وانتقالات زمستانی دست به کار شود. از سوی دیگر سران باشگاه والنسیا هم تمایل زیادی دارند تا موراتا را به صورت قرضی به مستایا ببرند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ دو شنبه 9 دی 1392برچسب:, ] [ 11:15 ] [ ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5795
بازدید دیروز : 2917
بازدید هفته : 8800
بازدید ماه : 8712
بازدید کل : 413458
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1