پیترلیم در فکر خرید ادین ژکوبرای والنسیا
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

پیترلیم در فکر خرید ادین ژکوبرای والنسیا

نام مهاجم بوسنیایی سیتی در صدر لیست خریدهای پیترلیم قرار دارد.

سایت کریس رونالدو لیو مسی - پیتر لیم، سرمایه گذار متمول آسیایی که در آستانه خرید باشگاه والنسیا قرار دارد، در نظر دارد تا در صورتی که مالکیت باشگاه اسپانیایی را به دست آورد، خریدهایی جنجالی برای این تیم انجام دهد. او لیست بلندبالایی از بازیکنان مدنظرش را تهیه کرده که نام ادین ژکو در صدر این لیست دیده می شود.

آقای لیم دراین باره گفته:« اگر رئیس والنسیا شوم حدود 30 تا 40 میلیون یورو برای خریدهای زمستانی کنار گذاشته ام.» او درنظر دارد تا والنسیا را به رقابتهای فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا برساند و نمی خواهد برای محقق کردن هدفش حتی یک سال را هم از دست بدهد. با وجودی که حضور او در والنسیا هنوز قطعی نشده است ولی از همین حالا به گرم کردن بازار نقل و انتقالات پرداخته.

لیست بلندبالای او متشکل از چندین بازیکن صاحب نام است که اولین گزینه او خرید ادین ژکو بازیکن 27 ساله تیم ملی بوسنی و منچسترسیتی است که مورد موافقت پیزی، سرمربی والنسیا نیز قرار گرفته.

این درحالی است که پیگرینی روی ژکو به ندرت حساب باز می کند واو تا به اینجای رقابتهای لیگ برتر تنها در 8 بازی برای تیمش به میدان رفته و 3گل زده. با حضور سرخیو آگوئرو و نگردو، کمتر فرصت بازی کردن به ژکومی رسد وازهمین رو این ستاره بوسنیایی هم حالا به فکر بررسی شرایط کنونی اش افتاده.

البته رقم دستمزد بالای ژکو مشکلی اساسی است و برای خیلی از باشگاه ها پرداخت چنین دستمزدی به بازیکنان غیرممکن خواهد بود ولی لیم از این ماجراها اطلاع دارد وممکن است با افزایش طول زمان قرارداد بازیکنانش، از دستمزد بازیکنان کاسته ودرعوض به آنها قول دهد که با پیشروی پروژه، آنها مبدل به ستاره های ترازاول فوتبال دنیا شوند.

علاوه بر والنسیا، اینتر والتر ماتزاری هم تمایل زیادی به جذب ژکو دارد و باید منتظر ماند ودید که سرنوشت او در سالی که جام جهانی درآن دنبال می شود ،چه خواهد شد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ دو شنبه 9 دی 1392برچسب:, ] [ 11:18 ] [ ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9065
بازدید دیروز : 2917
بازدید هفته : 12070
بازدید ماه : 11982
بازدید کل : 416728
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1