مورینیو: سیتی هنوز مدعی قهرمانی است؛تفاوت زیادی بین سیتی وسایرتیمهاست؛ شایسته برد مقابل لیورپول بودی
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

مورینیو: سیتی هنوز مدعی قهرمانی است؛تفاوت زیادی بین سیتی وسایرتیمهاست؛ شایسته برد مقابل لیورپول بودیم

سرمربی پرتغالی براین باور است که سیتی هنوز برای قهرمانی در رقابت های این فصل لیگ برتر به مبارزه ادامه خواهد داد.

سایت کریس رونالدو لیو مسی - ژوزه مورینیو سرمربی پرتغالی چلسی براین باور است که منچسترسیتی هنوز یکی از مدعیان قهرمانی در رقابت های این فصل لیگ برتر است و با وجود برد تیمش مقابل لیورپول همچنان همین طور فکر می کند.

شاگردان مورینیو دیشب در استفمورد بریج با نتیجه 1-2 از سد لیورپول عبور کردند و حالا آنها 4برد خانگی متوالی در لیگ برتر دارندو با 2 امتیاز فاصله نسبت به آرسنال صدرنشین در رده سوم جدول لیگ برتر قرار دارند ولی مورینیو براین باور است که سیتی رده دومی هم تیمی قدرتمند است.

در پایان بازی دیشب چلسی، مورینیو به خبرنگاران گفت:« من همچنان می گویم که تفاوت زیادی میان منچسترسیتی و سایرتیم هاست. من فقط راجع به کیفیت صحبت نمی کنم؛ چرا که تیم های دیگر هم تیمهای باکیفیتی هستند ولی بحث من در مورد بلوغ ،تعداد بازیکنان،گروه مهاجمان، توانایی های فیزیکی وتجربه تیمی است. سیتی مدعی قهرمانی است. آنها برای ما، برای آرسنال، برای لیورپول و سایر تیم های صدرنشین شرایط خوبی است. چون در مورد تیم ما، مهم است که بازیکنان یادبگیرند که چطور مقابل تیم های بزرگ بازی کنند.»

مورینیو حس می کند که تیمش با شایستگی در بازی یکشنبه به پیروزی رسید وادامه داد:« فکر می کنم که ما شایسته برد بودیم. چون آنها در زمان به ثمر رسیدن گل اول هیچ کاری انجام ندادند، و شرایط بازی آن توپ را منتهی به گل کرد. بعد از آن واکنش ما درنیمه اول بازی عالی بود. ما گل زدیم و البته قبل از آن هم می توانستیم به گل برسیم. در نیمه دوم هم خیلی خوب دفاع کردیم. ضربه محمدو ساخو به تیر دروازه برخورد کرد ولی ما چند موقعیت خوب ضدحمله هم داشتیم و می توانستیم کار را همان موقع تمام کنیم.ما این کار را نکردیم و تا دقایق پایانی بازی کار سختی داشتیم ولی شایسته پیروزی بودیم.»

مورینیودر ادامه یادآوری کرد که فرانک لمپارد هم به دلیل مصدومیت عضلانی از میادین ورزشی دور خواهد ماند ولی امیدوار است که مصدومیت لیگامنت برانیسلاو ایوانوویچ جدی نباشد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ دو شنبه 9 دی 1392برچسب:, ] [ 11:54 ] [ ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7906
بازدید دیروز : 2917
بازدید هفته : 10911
بازدید ماه : 10823
بازدید کل : 415569
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1