گزارش بازی نیوکاسل 0-1 آرسنال: کلاغ ها خوش خبر بودند؛ بازگشت توپچی ها به صدر
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

Olivier Giroud Newcastle United Arsenal Premier League 12292014

سایت کریس رونالدو لیو مسی - آرسنال با پیروزی 1-0 مقابل نیوکاسل، نیم فصل اول رقابت های لیگ برتر را با صدرنشینی به پایان رساند.

به گزارش سایت هواداران آرسنال در ایران، در این بازی با توجه به مصدومیت جزئی اوزیل و سرماخوردگی فرمالن و مونرئال ، این ۳نفر در لیست آرسنال نبودند.

در نیمه اول بازی در اکثر دقایق پایاپای و درگیرانه دنبال میشد و دو تیم به موقعیت خطرناک دست پیدا نمی کردند.

موقعیت های نه چندان خطرناک آرسنال شوت های ویلشر ، روسیسکی و کازورلا که هر سه از پشت محوطه زده شد بود اما هیچکدام نتیجه ای در پی نداشت.

مهمترین موقعیت بازی در وقت های اضافه روی پاس اشتباه کوشلنی برای نیوکاسل پیش آمد اما در آخر خود کوشلنی شوت یار حریف را تکل کرد و توپ به سیسوکو رسید که شوتی سهمگین روانه دروازه کرد که ژسنی با نوک انگشتان خود توپ را به کرنر فرستاد.

کرنر ارسالی با ضربه سر ویلیامسون به شکلی خطرناک با برخورد به تیر دروازه و ویلشر وارد دروازه نشد و ژیرو نیز به سرعت توپ را از محوطه دور کرد. 

داور نیز سوت پایان این نیمه را به صدا دراورد.

در نیمه دوم نیز شرایط نیمه اول ادامه داشت تا اینکه در دقیقه ٦۵ روی یک کاشته و ارسال ولکات ، ژیرو با یک تاثیر دروازه را باز کرد تا بازی ۱-۰ شود.

در ادامه نیوکاسل دست به بازی هجومی تری زد و بازی بهتر دنبال شد.

در دقیقه ٦٩ توپچی ها میتوانستند اختلاف را به دو گل برسانند اما با بدشانسی توپ وارد دروازه نشد. ولکات در شرایطی نا متعادل روی پاس ویلشر تک به تک شد کرول نیز جلو آمد ، تئو با یک تکل توپ را به بدن کرول زد و به خودش رسید در ادامه سعی کرد با یک ضربه قوسی دروازه را باز کند اما روی خط دفاع به کمک تیر دروازه مانع گل شدن توپ شد.

یک دقیقه بعد آرتتا جای گیبس وارد میدان شد و فلامینی به دفاع چپ رفت. تعویض بعدی آرسنال ورود جنکینسون به جای ولکات در دقیقه ۸۰ بود. نیوکاسلی ها نیز به طور پیاپی از طریق ارسال سعی در ایجاد خطر داشتند.

در دقیقه ۸۱ روی یک پاس به عقب ژسنی به اشتباه توپ را به سر رمی کوبید اما خوش شانس بود که توپ از کنار دروازه به بیرون رفت. تعویض بعدی ورود بنتنر به جای ژیرو بود.

در دقایق پایانی بازی نیز بازی به شدت پر استرس دنبال شد حتی کرول دروازبان نیوکاسل نیز روی دو کرنر بیرون آمد اما در انتها بازی با برتری آرسنال به پایان رسید تا توپچی ها به صدر جدول باز گردند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ دو شنبه 9 دی 1392برچسب:, ] [ 11:56 ] [ ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4944
بازدید دیروز : 2917
بازدید هفته : 7949
بازدید ماه : 7861
بازدید کل : 412607
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1