چهارمین رویاروی رونالدو و ایبرا در شش ماه اخیر
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

دوئل روز: کریس - زلاتان

---------------

     امروز شاهد برگزاری یک ال کلاسیکوی اروپایی در خاورمیانه و دردوحه قطر خواهیم بود؛ مصاف کریس رونالدو وزلاتان ایبراهیموویچ.

    رائول گونسالس، اسطوره باشگاه مادریدی هم شاهد این دوئل حساس در خلیفه استادیوم خواهد بود ودوتا از برترین گلزنان دنیا در سال 2013 مقابل قرار خواهند گرفت. کریس رونالدو برترین گلزن سال 2013 که 69 بار به گل رسیده در مقابل زلاتان ایبراهیموویچی که با 47 گل بعد از کریس در جایگاه دوم قرار دارد مقابل هم به میدان خواهند رفت.

    ستاره سوئدی پاری سن ژرمن درجدول برترین گلزنان سال 2013 دنیا با دو گل بیشتر از مسی دوم است و البته 22 گل با رونالدوی صدرنشین فاصله دارد. نکته جالب بازی  امروز قطر این است که این بازی چهارمین دوئل فردی ایبرا و کریس در شش ماه اخیر است. اولین مصاف این دو ستاره در شش ماه اخیر در اردوی پیش فصل تابستانی و درماه جولای بود و بعد هم در ماه نوامبر زلاتان و ورونالدو در بازیهای رفت و برگشت پلی اف جام جهانی درلیسبون پرتغال وسولنای سوئدی مقابل هم قرار گرفتند که جذاب ترین این سه بازی، دیدار دو تیم ملی سوئد و پرتغال در روز 15 نوامبر بود. دیداری که با دو گل زلاتان ایبراهیموویچ  وهت تریک کریس رونالدو همراه بود و رونالدو با این نمایش جادویی تیمش را به جام جهانی برزیل رساند وبلاتر را مجبور کرد تا مهلت شرکت در رای گیری توپ طلای امسال را افزایش دهد.

    زلاتان ایبراهیموویچ، نماد و سمبل روز فوتبال سوئد ، از پدری بوسنیایی و مادری کروات به دنیا آمده و سابقه پوشیدن پیراهن تیمهای مالمو، آژاکس، یوونتوس، اینتر، بارسا، میلان و پاری سن ژرمن را در کارنامه ورزشی اش می بیند، کمربند مشکی تکوواندو نیز دارد . به افتخار او نامش در واژه نامه سوئدی ثبت شده و فعلی به نام «زلاتانئار» به معنای تسلط با قدرت و اقتدار در فرهنگ لغات این کشور ثبت شده ... این ستاره سوئدی در مجموع 662 بازی ای که در دنیای فوتبال برگزار کرده 341 گل به ثمر رسانده و از این نظر نیز از ارونالدو عقب تر است. چرا که ستاره پرتغالی در 654 بازی، به 398 گل رسیده.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ پنج شنبه 12 دی 1392برچسب:, ] [ 14:46 ] [ ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9312
بازدید دیروز : 2917
بازدید هفته : 12317
بازدید ماه : 12229
بازدید کل : 416975
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1