یک کهکشانی با دستمزدی زمینی
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

دستمزد زیدان یک سوم دستمزد دستیار مورینیو ...

---------------

    زین الدین زیدان اسطوره باشگاه مادریدی در شرایطی کارلو آنچلوتی سرمربی ایتالیایی رئال را یاری می دهد که توقعات مالی چندانی از باشگاه مادریدی ندارد. او کمک خیلی بزرگی برای کارلتو است و خیلی ها از او به عنوان یار دوازدهم کهکشانی ها یادمی کنند. زیزو درباشگاه مادریدی ، دقیقا مثل دوران فوتبالی اش حس می کند که در خانه است و این روزها در مسائل مختفی به تیم یاری می رساند. پیش از این او به عنوان مشاور فلورنتینو پرس به فعالیت مشغول بود و حالا هم دستیار آنچلوتی است.

    هدف اصلی زیزو این است تا در آینده بتواند روی نیمکت مربیگری بنشیند و چه جایی بهتر از رئال مادرید برای اوست. او حالا در حال کارآموزی است. زیدان تابستان گذشته در پاریس امتحانات مربیگری را پشت سرگذاشت و حالا کارت درجه دومربیگری را از فدراسیون فوتبال فرانسه دریافت کرده. دوره مربیگری دراسپانیا سه درجه دارد و زیزو حالا کارت درجه سه مربیگری را نیز دریافت کرده. این روزها  او درکنار آنچلوتی از کارش لذت می برد و هر روز و هر دقیقه از تجربه کاری جدیدش می آموزد. زیزو هرروز درجلسات تمرینی رئال حضور می یابد و ارتباط او با بازیکنان رئال به ویژه بنزما جالب توجه است.

    اما چیزی که بیش از هرچیز دیگری جلب توجه می کند، دستمزدی است که او از باشگاه مادریدی می گیرد. طبق توافق حاصله میان زیدان و سران باشگاه رئال در ابتدای کار او قرار بود سالانه حدود 600 هزار یورو دستمزد بگیرد  ولی زیدان گفت که دستمزد سالانه 300 هزار یورویی برای او کافی است . این درحالی است که روی فاریا دستیار ژوزه مورینیو در زمان حضور او در رئال، مبلغی سه برابر این را دریافت می کرد و یا تیتو ویلانووا زمانی که دستیار پپ در بارسا بود سالی 3.5 میلیون یورو دستمزد می گرفت. این نشانی از عشق این اسطوره فرانسوی به کار کردن در رئال است ؛ چرا که او آمده تا در موفقیت های آتی رئال و فتح لادسیما شریک بوده و درعین حال از کارلتو و سایر اعضای کادر فنی او درس بگیرد تا بتواند در آینده بیش از پیش درخدمت  تیم محبوبش باشد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ شنبه 14 دی 1392برچسب:, ] [ 13:37 ] [ ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 10083
بازدید دیروز : 2917
بازدید هفته : 13088
بازدید ماه : 13000
بازدید کل : 417746
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1