نیمار 95 میلیون برای بارسا تمام شد، نه 57 میلیون
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

جنجال روز: نیمار 95 میلیون برای بارسا تمام شد، نه 57 میلیون

دراین مدارک، بندی هم دیده می شود که در طول مدت قرارداد نیمار با بارسلونا، او دست کم مبلغ 54 میلیون یورو به صورت خالص دریافت خواهد کرد.

سایت کریس رونالدو لیو مسی - روزنامه اسپانیایی ال موندو در گزارشی جنجالی به این نکته اشاره کرده که سران بارسلونا برای خریداری نیمار دا سیلوا سانتوس مبلغ 95 میلیون یورو پرداخت کرده اند و نه 57 میلیون یورویی که ساندرو روسل، رئیس باشگاه کاتالان به صورت رسمی از آن صحبت می کند.

بنابراین گزارش انتقال نیمار برزیلی به بارسلونا، گران قیمت ترین نقل و انتقال تاریخ این باشگاه بوده و دراین میان سان باشگاه بارسا قصد دارندتا اعداد و ارقام واقعی این نقل و انتقال را پنهان کنندولی روزنامه ال موندو در گزارش خود از رقم واقعی این قرارداد پرده برداشته  و این در حالی است که سران باشگاه بارسلونا به شدت تاکیددارند که آنها برای خریداری نیمار مبلغ 57 میلیون یورو پرداخت کرده اند و ساندرو روسل، رئیس بارسا بارها روی این مبلغ تاکید کرده است ولی حالا گویا واقعیت 38 میلیون یورو بیشتر از این حرفهاست.

گویا این مبلغ در قرارداد میان سران باشگاه بارسلونا و ستاره برزیلی درج شده و مدارکی که در دست دادگاه های قضایی اسپانیا قرار گرفته و منابع روزنامه ال موندو نیز به آن دست یافته اند این ادعا را ثابت می کند. طبق گزارش ال موندو، در این مدارک، بحث از سه کمیسیون چندین میلیون یورویی به اعضای خانواده نیمار به میان آمده که تا به امروز پنهان مانده بود. این طور به نظر می رسد که اعضای خانواده نیمار، مبلغ 8.5 میلیون یورو به دلایل مختلفی دریافت کرده و این مبالغ، مبالغی غیرلازم و غیر ضروری بوده است. در ادامه 2 میلیون یورو هم به پدر نیمار پرداخت شده تا بتواند با این پول به باشگاه سانتوس، تیم سابق نیمار در راستای کشف بازیکنان و مهارت های جوان کمک رسانی کند. مبلغ 4 میلیون یوروی دیگر نیز به خانواده نیمار بابت قراردادهای تبلیغاتی او با کمپانی های برزیلی پرداخت شده و مبلغ 20.5 میلیون یورو هم به خانواده نیمار به خاطر مسائل اجتماعی و به ویژه کمک به کودکان نیازمند سائوپائولو پرداخت گردیده.

این روزنامه اسپانیایی در ادامه گزارشش نوشته:« دراین مدارک، بندی هم دیده می شود که در طول مدت قرارداد نیمار با بارسلونا، او دست کم مبلغ 54 میلیون یورو به صورت خالص دریافت خواهد کرد؛ مبلغی که سران باشگاه تضمین کرده اند که حتی در صورت ناکامی بارسا در کسب جامهای قهرمانی ، به نیمار بپردازند.پدر این بازیکن 21 ساله هم 5% از مبلغ کلی این 54 میلیون یورو را به عنوان کمیسیون دریافت خواهد کرد که رقمی در حدود 2.6 میلیون یورو خواهد بود.»



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ چهار شنبه 2 بهمن 1392برچسب:, ] [ 15:51 ] [ ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3383
بازدید دیروز : 2917
بازدید هفته : 6388
بازدید ماه : 6300
بازدید کل : 411046
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1