آنچلوتی: کاسیاس و دیه گو لوپس هر دو شماره 1 هستند
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

آنچلوتی: کاسیاس و دیه گو لوپس هر دو شماره 1 هستند

به تازگی بار دیگر شایعاتی در مورد احتمال جدایی کاسیاس از رئال در پایان فصل منتشر شد اما کارلتو تاکید کرد که دو دروازه بان تیمش را در سطح می داند.

سایت کریس رونالدو لیو مسی - کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، پس از پیروزی 1-0 تیمش مقابل اسپانیول در دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی کوپا دل ری، اعلام کرد که ایکر کاسیاس و دیه گو لوپس، هر دو دروازه بان های شماره 1 تیمش هستند.

در این دیدار کریم بنزما تک گل پیروزی بخش رئال مادرید را به ثمر رساند و کاسیاس با بسته نگه داشتن دروازه اش، رکورد شخصی اش را شکست و زمان بسته نگه داشتن دروازه اش را به 592 دقیقه رساند.

این در حالی است که این دروازه بان باتجربه از نیم فصل دوم فصل گذشته نیمکت نشین شد و حتی حضور کارلو آنچلوتی به جای ژوزه مورینیو هم نتوانست تغییری در وضعیت او و دیه گو لوپس ایجاد کند.کاسیاس این فصل تنها در رقابت های لیگ قهرمانان و کوپا دل ری برای رئال به میدان می رود.

به تازگی بار دیگر شایعاتی در مورد احتمال جدایی کاسیاس از رئال در پایان فصل منتشر شد اما کارلتو تاکید کرد که دو دروازه بان تیمش را در سطح می داند.

او به خبرنگاران گفت:" من باید به او تبریک بگویم زیرا او در حال حاضر خیلی خوب بازی می کند. او شایسته رسیدن به این رکورد است و واقعا به تیم کمک می کند.

او روی ضربه کوردوبا، واکنش فوق العاده ای داشت. در هر دیدار، او خوب بازی می کند. در حال حاضر، هر دو دروازه بان به طور متناوب به کار گرفته می شوند و ایکر به اندازه دیه گو لوپس، در برنامه های تیم است."

گرت بیل در دیدار دیشب به جز یک ضربه آزاد که توسط دروازه بان حریف مهار شد، کار خاصی انجام نداد اما آنچلوتی تلاش ستاره ولزی تیمش را تحسین کرد.

" فکر می کنم او بازی خوبی را پشت سر گذاشت. شاید او به اندازه همیشه خطرناک نبود اما در دفاع و حمله، به طور خستگی ناپذیری کار کرد. همه بازیکنان تیم برای یک ساعت، بسیار عالی کار کردند."



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ چهار شنبه 2 بهمن 1392برچسب:, ] [ 15:52 ] [ ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7529
بازدید دیروز : 2917
بازدید هفته : 10534
بازدید ماه : 10446
بازدید کل : 415192
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1