پیشنهاد رئال برای جذب نیمار، پیشنهادی 105 میلیون یورویی بود
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

گزارش روز: پیشنهاد رئال برای جذب نیمار، پیشنهادی 105 میلیون یورویی بود

سران باشگاه مادریدی قصد داشتند تا 60 میلیون یورو به پدر نیمار پرداخته، 20 میلیون یورو به سانتوس و 25 میلیون یورو هم به بارسلونا.

سایت کریس رونالدو لیو مسی - روزنامه اسپورت کاتالونیا در گزارشی یادآوری کرده که سران باشگاه مادریدی تا آخرین لحظه در تلاش بودند تا نیمار را از چنگ بارسلونادر آورده و او را به مادرید ببرند.

این طور به نظر می رسد که فلورنتینو پرس عزم خود را جزم کرده بود تا به هرترتیبی که شده ستاره برزیلی را به سانتیاگوبرنابئو منتقل کند و بعد از ناکامی در جذب نیمار آن وجه را برای خریداری بیل هزینه کرد. گویا آنها پول هنگفتی را هم برای خریداری نیمار کنار گذاشته بود. سران باشگاه مادریدی حاضر بودند تا حدود 105 میلیون یورو برای خرید نیمار بپردازند و قصد داشتند که 60 میلیون یورو به شرکت ان.آر.سپورتس که پدر نیمار مالک آن است پرداخت کرده و این پول را درطول 4 سال (2013 تا 2016 ) وهرسال 15 میلیون یورو پرداخت کند. آنها قصد داشتند در عین حال 25 میلیون یورو بابت کنسل کردن پیش قرارداد نیمار با بارسا به سران باشگاه کاتالان بپردازند و 20 میلیون هم برای سران سانتوس و 2 تا 10 میلیون یورو برای  شرکت هایی که سهام نیمار را در اختیار داشتند، پرداخت کنند.

 از سوی دیگر سران باشگاه مادریدی در نظر داشتند تا 30% از حق تصویر نیمار را مال خود کنند و آنها شرایطی رویایی را برای این ستاره برزیلی آماده کرده بودند: یک خانه رویایی در لامورالخا، منطقه ای اختصاصی در مرکز شهر مادرید که فوتبالیست هایی مثل مارسلو یا اوزیل در آنجا زندگی می کرده اند. آنها قصد داشتند تا دفتری را هم در آن منطقه و یادرحوالی برنابئو به نیمار بدهند و پیشنهاد ارائه چندین اتومبیل، بلیط های هواپیما، یک سرمربی زبان اسپانیایی برای تمام اعضای خانواده و امکانات رفاهی برای خواهر نیمار تا درکنار برادرش بوده تا او هرچه سریعتر با شرایط تطبیق بیابد.در صورت موافقت نیمار برای انتقال به رئال، یک دستیار مربی دائما درکنار او می ماند و قرار براین بود که زین الدین زیدان، پدرخوانده نیمار در رئال مادرید شود.
کهکشانی ها حاضر بودند هرکاری بکنند تا نیمار به تیمشان منتقل شود ولی درنهایت او باشگاه مادریدی را برگزید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ شنبه 5 بهمن 1392برچسب:, ] [ 21:44 ] [ ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7971
بازدید دیروز : 2917
بازدید هفته : 10976
بازدید ماه : 10888
بازدید کل : 415634
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1