پله: اگر فالکائو ایمان داشته باشد، یکی از بهترین بازیکنان جام جهانی خواهد شد؛ مسی و مارادونا عین هم
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

پله: اگر فالکائو ایمان داشته باشد، یکی از بهترین بازیکنان جام جهانی خواهد شد؛ مسی و مارادونا عین هم هستند

مهارت ها، هدایای خدا هستند. تو با استعداد بازی کردن، نوشتن یا بازیگری کردن به دنیا می آئی ولی باید مراقب خودت باشی. وقتی فکر کنی که بهترین هستی، آنجاست که زمان را از دست می دهی.

سایت کریس رونالدو لیو مسی - پله اسطوره فوتبال برزیل که این روزها در کلمبیا به سرمی برد در گفتگو با رادیو کاراکول در مورد جام جهانی و فالکائو صحبت کرده.این گزیده ای از صحبتهای پادشاه فوتبال برزیل در کلمبیاست.

*اگر به دنیای فوتبال برمی گشتید، بیشت شبیه مسی بازی می کردید، نیماریا رونالدو؟

فکر می کنم که من زیباتر از هرسه اینها بازی می کردم (می خندد).مقایسه کردن برخی چیزها سخت است. در گذشته بازیکنان بزرگی مثل زیکو، توستائو و روماریو حضور داشتندکه باید به آنهااحترام بگذاریم.اگر من الان بازی می کردم نهایت تلاشم را به کار می گرفتم که مثل این سه بازیکن بودم.اگر هم رئیس سانتوس بودم، ترجیح می دادم تا این سه بازیکن را درتیمم داشته باشم.

*مارادونا چطور؟

نه مارادونا نه. یا مسی و یا مارادونا..آنها خیلی شبیه هم هستند (می خندد).

*کدام خاطره دوران کودکی تان هنوز در ذهنتان زنده است؟

من خاطرات زیادی درذهنم دارم که سرنوشت زندگی ام را رقم زده اند.وقتی 10 یا 11 ساله بودم توانایی هایی درحرکت با توپ داشتم که فراتر از توانایی های هم سالانم بود.من آن موقع فوتبال بازی می کردم وپدرم به من می گفت:« حرکاتت را دیدم، داشتم نگاهت می کردم.انگار بقیه را سرکار گذاشته ای. دریبل می کنی .فکر نمی کنی که بازیکن مهمی هستی.این هدیه ای از سوی خدا  است. خدا به عنوان یک بازیکن به تو هدیه بزرگی داده و باید به همه احترام بگذاری. اگر بخواهی به افراد بی احترامی کنی، کاری نمی توانی انجام بدهی.»

*یک بازیکن فوتبال، فوتبالیست به دنیا می آید و یا تبدیل به یک فوتبالیست می شود؟

مهارت ها، هدایای خدا هستند. تو با استعداد بازی کردن، نوشتن یا بازیگری کردن به دنیا می آئی ولی باید مراقب خودت باشی. وقتی فکر کنی که بهترین هستی، آنجاست که زمان را از دست می دهی.

*فالکائو با مصدومیتی جدی روبرو شده که شاید به جام جهانی نرسد.دقیقا مثل مصدومیت شما قبل از جام جهانی 1970.چه پیغامی برای او دارید؟

به او می گویم که نگران نباشد. به خدا باور داشته باشد و خودش را آماده کند؛ بدین ترتیب همان اتفاقی که برای من رخ داد، برای او نیز رخ می دهد. در سال 1970 من بعد از مصدومیتی سخت به اردوی تیم ملی برزیل رسیدم و یکی از بهترین بازیکنان جام جهانی شدم. این اتفاق می تواند برای فالکائو هم رخ بدهد و اوستاره جام جهانی برزیل باشد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ شنبه 5 بهمن 1392برچسب:, ] [ 21:48 ] [ ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1585
بازدید دیروز : 2917
بازدید هفته : 4590
بازدید ماه : 4502
بازدید کل : 409248
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1