گوتزه: بایرن یک "سوپرتیم" است
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

گوتزه: بایرن یک "سوپرتیم" است

ستاره آلمانی بایرن که در برد 0-2 تیمش مقابل گلادباخ در پست بازیکن 9 کاب حضور یافت در صحبت هایی به تمجید از گواردیولا پرداخته.

سایت کریس رونالدو لیو مسی - ماریو گوتزه مهاجم بایرن مونیخ در صحبت هایی اعلام کرد که تیمش یک "سوپرتیم" است. بایرن دیشب موفق شد تا بانتیجه 0-2 از سد بوروسیا مونشن گلادباخ عبور کرده و به پانزدهمین بردش را در 17 بازی این فصلش در بوندس لیگا دست بیابد.

ستاره سابق بوروسیا دورتموند در این بازی در پست بازیکن شماره 9 حضور داشت و در غیاب ماریو ماندزوکیچ گل اول تیمش را به ثمر رساند.

در پایان این بازی که اولین بازی رسمی باواریایی ها در سال 2014 بود، گوتزه به تممجید از عملکرد تیمش پرداخت. آخرین بازی رسمی آنها در دسامبر سال 2013 و در جام باشگاه های جهان بود که با قهرمانی باواریایی ها در مراکش به پایان رسید.

گوتزه 21 ساله دیشب در گفتگو با اسکای گفت:« گواردیولا یک سرمربی بزرگ است؛ ما هم یک "سوپرتیم" هستیم. تک تک بازیکنان تیم در زمین احساس راحتی می کنند و می توان این را در بازی روز جمعه ما دید.»

توماس مولر هم گل دوم بایرن را به ثمر رساند واو براینب اور است که تیمش خوش شانس بود که مقابل گلادباخ گلی را دریافت نکرده و به تمجید از عملکردهای قهرمانانه مانوئل نویر پرداخت:«ما فهمیدیم که نمی توانیم 90 دقیقه گلادباخ را کنترل کنیم. در بازی جمعه  عملکرد دفاعی خوبی داشتیم و مانوئل نویر هم خیلی خوب بازی کرد . البته گاهی هم به کمی شانس نیاز داری.»

بازی بعدی بایرن روز 4شنبه مقابل اشتوتگارت خواهد بود و به نظر می رسد که آنها عزم خود را جزم کرده اند تا به تسلطشان در رقابتهای بوندس لیگا در فصل 4-2013 ادامه دهند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ شنبه 5 بهمن 1392برچسب:, ] [ 21:49 ] [ ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6986
بازدید دیروز : 2917
بازدید هفته : 9991
بازدید ماه : 9903
بازدید کل : 414649
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1