بکن باوئر: لواندوفسکی جانشین ماندزوکیچ خواهد شد
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

بکن باوئر: لواندوفسکی جانشین ماندزوکیچ خواهد شد

اسطوره فوتبال آلمان در صحبت هایی نظرش را درمورد تیم فصل آینده آلیانس آرنا ابراز کرده است.

سایت کریس رونالدو لیو مسی - فرانس بکن باوئر بازیکن سابق بایرن مونیخ براین باور است که روبرت لواندوفسکی در بدو انتقالش به بایرن مونیخ دراین تیم به موفقیت خواهد رسید و جانشین ماریو ماندزوکیچ خواهد شد.

این ستاره لهستانی ازهم اکنون با بایرن قرارداد بسته و در فصل تابستان به عنوان بازیکن آزاد از دورتموند جدا شده و به بایرن خواهد رفت. دراین میان بکن باوئر، رئیس افتخاری باواریایی ها براین باور است که لواندوفسکی نقشی درخشان را در تیم گواردیولا ایفا خواهد کرد ویادآوری کرده که او بهتر از ماندزوکیچ دراین تیم جا خواهد افتاد.

بکن باوئر در گفتگو با مجله 11 فروند در پاسخ به این سوال که آیا پیوستن لواندوفسکی به بایرن، منجر به جدایی ستاره کروات این تیم خواهد شد یا خیر گفت:« بله. من فکر می کنم که لواندوفسکی در بدو انتقالش به بایرن خوش می درخشد. استایل بازی او به مراتب بهتر از سبک بازی ماندزوکیچ با سبک و تاکتیک های کاری گواردیولا جور در می آید. پپ می تواند توماس مولر یا ماریو گوتزه را جلوتر به کار بگیرد.»

بکن باوئر درادامه با اشاره به برتری بایرن در 18 ماه اخیر یادآوری کرد که این روند برای چندین فصل دیگر ادامه خواهد یافت و گفت:« شکست دادن بایرن کار سختی خواهد بود. هیچ کسی دراین شکی ندارد. به ویژه اگر اینکه آنها به همین ترتیب به تجدید قوا ادامه دهند وهمین کار را هم خواهند کرد.»

اسطوره 68 ساله باواریایی ها ادامه داد:« پپ گواردیولا سرمربی ایده آلی است و اگر تیم بیش از حد ریلکس باشد، متیاس سامر هم  آنها را از خواب بیدار خواهد کرد. این تیم می تواند در تمام تورنمنت ها موفق باشد. پس نمی فهمم که چرا باید شرایط این تیم در سالهای آتی تغییر کند.»



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ شنبه 5 بهمن 1392برچسب:, ] [ 21:51 ] [ ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2722
بازدید دیروز : 2917
بازدید هفته : 5727
بازدید ماه : 5639
بازدید کل : 410385
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1