حمله سایبری کلمبیایی ها به ارتک: تهدید شدن بازیکنی که فالکائو را مصدوم کرد
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

حمله سایبری کلمبیایی ها به ارتک: تهدید شدن بازیکنی که فالکائو را مصدوم کرد

 

در ایمیلی که برای ارتک ارسال شده، دو جمله احمقانه به زبان اسپانیایی نوشته شده؛ ایمیلی تهدید آمیز و مملو از توهین. درخواست شده که او برای همیشه محروم شود.

سایت کریس رونالدو لیو مسی - سونر ارتک، مدافع تیم دسته سومی شاسلو که در جریان بازی تیمش مقابل موناکو، باعث مصدومیت رادامل فالکائو شد، با دریافت ایمیلی که از کلمبیا برایش ارسال شده بود تهدید شده و در شبکه های اجتماعی هم با سیلی از توهین ها مواجه شده است.

ژوکلین فونتانل، رئیس باشگاه شاسلو در صحبت هایی دراین باره گفته:« در ایمیلی که برای ارتک ارسال شده، دو جمله احمقانه به زبان اسپانیایی نوشته شده؛ ایمیلی تهدید آمیز و مملو از توهین. درخواست شده که او برای همیشه محروم شود. البنه ما این پیغام ها را جدی نمی گیریم ودرغیر این صورت هیچ وقت نمی توانیم به زندگی بازگردیم.»

بعد از اتمام بازی دو تیم شاسلی و موناکو که با مصدومیت فالکائو مواجه شد، ارتک در صحبت هایی گفت:« واقعا امیدوارم که مصدومیت فالکائو جدی نباشد. واقعا ناامید شده ام. واقعا حالم خوب نیست. امیدوارم که فالکائو خیلی زود خوب شود و اگر اتفاقی جدی برای او رخ دهد، تا آخر عمرم از خودم بدم خواهد آمد.»

ارتک حالا یکی از سوژه های اصلی شبکه های اجتماعی به ویژه در کلمبیاست. او در ادامه صحبت هایش گفت:« امیدوارم که فصل برای فالکائو تمام نشده باشد و او بتواند به رقابتهای لیگ یک بازگشته و بعد به جام جهانی برسد. امیدوارم که خیلی زود خوب شود.»

از سوی دیگر تولالان، هم تیمی فالکائو در موناکو بلافاصله بعد از پایان بازی گفت:« فکر می کنم مصدومیت فالکائو جدی باشد. اطلاعاتی که به گوش ما می رسد، چندان آرامش بخش نیست. این ضربه بزرگی رو به آینده است.»



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ شنبه 5 بهمن 1392برچسب:, ] [ 22:2 ] [ ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 10369
بازدید دیروز : 2917
بازدید هفته : 13374
بازدید ماه : 13286
بازدید کل : 418032
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1