از تلاش پی.اس.جی برای خرید مسی تا درخواست بارسا برای تمدید قرارداد او
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

گزارش روز: از تلاش پی.اس.جی برای خرید مسی تا درخواست بارسا برای تمدید قرارداد او

اگر این قرارداد پیش از این تمدید نشده، به این خاطر بود که مقامات بارسا می خواستند که اول قرارداد اینیستا را تمدید کنند.

سایت کریس رونالدو لیو مسی -روز 27 دسامبر سال 2013 بود که سران باشگاه پاری سن ژرمن احتمال تلاش آنها برای جذب لیونل مسی را تکذیب کردند؛ اما حالا این بار روزنامه اکیپ در گزارشی احتمال تلاش این باشگاه برای خریداری مسی را مورد بررسی قرار داده و درعین حال یادآوری کرده که انجام این انتقال کار سختی است.

دراین گزارش می خوانیم:« تیم قهرمان فرانسه تصمیم گرفته تا شانسش را امتحان کند و برنامه ریزی ها برای خریداری مسی وانتقال او به پاریس برای فصل آینده را آغاز کرده. پیوستن مسی به پی.اس.جی باعث افزایش سرعت بازی این تیم و ریتم بازی آنها می شود. تیمی که رویای فتح جام های اروپایی و افتخارات جهانی را دارد.»

 اگر سران پی.اس.جی با خریداری دیوید بکام در بازار نقل وانتقالات زمستان 3-2012 یک بمب خبری را منفجر کردند، اما در صورت انتقال مسی به این تیم، آنها می توانند بمب خبری قرن را بترکانند. این درحالی است که روزنامه اسپورت روز 27 دسامبر از قول مقامات پی.اس.جی نوشته بود که آنهاتلاشی برای خریداری مسی انجام نمی دهند.

 منتظر تمدید قرارداد مسی باشید

دراین شرایط، سران باشگاه بارسا نیز بیکار ننشسته اند و باوجود تغییرات در بالاترین رده مدیریتی باشگاه وکناررفتن ساندرو روسل و نشستن جوزپ ماریا بارتومئوبه جای او، سران این باشگاه قصد داند تا به زودی قرارداد مسی را تمدید کرده و رقم دستمزد او را افزایش دهند.

 آقای بارتومئو دراولین کنفرانس خبری اش به عنوان رئیس جدید باشگاه بارسلونا از تمدید قریب الوقوع قرارداد مسی خبر داد ویادآوری کرد که این اتفاق به زودی رخ خواهد داد؛ چرا که مذاکرات میان ساندرو روسل رئیس سابق باشگاه و خانواده مسی انجام شده و توافقات به دست آمده.اگر این قرارداد پیش از این تمدید نشده، به این خاطر بود که مقامات بارسا می خواستند که اول قرارداد اینیستا را تمدید کنند.حالا بهبود بخشیدن قرارداد مسی اولویت اول کاری تیم کاتالان است و  باید منتظر این اتفاق باشیم

با امضای این قرارداد، رقم دستمزد مسی بهبود بخشیده شده و او دستمزدی مشابه با کریس رونالدو در رئال مادرید می گیرد.

ستاره پرتغالی حالا سالی 18 میلیون یورو به صورت فیکس و 3 میلیون یوروی متغیر دستمزد می گیرد و مسی هم دستمزدی دراین حد و حدود خواهد داشت.او تا به امروز سالی 13 میلیون یورو به صورت خالص دستمزد داشت و درصورت محقق شدن اهداف از پیش تعیین شده این رقم تا 16 میلیون یورو نیز می رسید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ دو شنبه 7 بهمن 1392برچسب:, ] [ 19:27 ] [ ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8669
بازدید دیروز : 2917
بازدید هفته : 11674
بازدید ماه : 11586
بازدید کل : 416332
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1