ماتزاری: بازیکنان اینتر به فشار عادت ندارند
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

ماتزاری: بازیکنان اینتر به فشار عادت ندارند

سرمربی نرآتزوری براین باور است که فشارها روی تیمش تاثیر می گذارد ویادآوری کرده که اعتراضات هواداران تنها دلیل حفظ گوارین دررختکن نرآتزوری نبوده.

سایت کریس رونالدو لیو مسی - والتر ماتزاری سرمربی ایتالیایی اینتر براین باور است که تیمش در بازیهای خانگی این فصل تلاش زیادی انجام می دهد، چرا که بازیکنان این تیم به بازی کردن تحت فشار در تیمی بزرگ عادت ندارند.

یکشنبه شب اینترمقابل کاتانیا به تساوی بدون گل دست یافت تا شروع ضعیف آنها در سال 2014 همچنان ادامه بیابد. ماتزاری براین باور است که عملکرد ناامید کننده تیمش نتیجه تحت فشار قرار گرفتن است.

سرمربی اینتر در کنفرانسی خبری گفت:« در برخی شرایط و در جوی مثل جو بازی یکشنبه، بازیکنان شاید می توانستند در خارج از خانه بهتر توانایی هایشان را به نمایش بگذارند. آنها تحت فشار زیادی هستند. بحث سن و سال بازیکنان مطرح نیست. من راجع به بازیکنانی صحبت می کنم که در تیمی بازی می کنند که ازتیم انتظار کسب نتیجه می رود. خیلی از آنها به بزای کردن تحت فشار عادت ندارند . من راجع به بازیکنانی مثل جاناتان، ریکی آلوارس و کوزمانوویچ صحبت می کنم.»

سرمربی اینتر ادامه داد:« ما باید تست کنیم و تلاش کنیم تا دوباره جوی را حاکم کنیم که در بازیهای خانگی به روزهای خوب بازگردیم. ما در بازه ای هستیم که به حمایت های زیادی نیاز داریم.»

سرمربی اینتر در ادامه صحبت هایش راجع به کنسل شدن پروسه انتقال فردی گوارین به یووه صحبت کرد و یادآوری کرد که اعتراض هواداران تنها دلیل لغو شدن این انتقال نبوده و گفت:« آیا اعتراضات هواداران در کنسل شدن انتقال گوارین به یووه تاثیرگذار بود؟ ما فقط به خاطر اعتراضات هواداران نبود که این انتقال را متوقف کردیم. مدیران باشگاه چیزها و مسائل متعددی را مدنظر قرار داده و تصمیم گرفتند که پروسه این انتقال را لغو کنند.»



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ دو شنبه 7 بهمن 1392برچسب:, ] [ 19:33 ] [ ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9149
بازدید دیروز : 2917
بازدید هفته : 12154
بازدید ماه : 12066
بازدید کل : 416812
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1