دنی آلوز: اجبار برای نشان دادن بندهای قرارداد یک بازیکن، بی احترامی است
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

آلوس: اجبار برای نشان دادن بندهای قرارداد یک بازیکن، بی احترامی است

مدافع برزیلی بارسلونا در صحبت هایی با بررسی مورد قراردادنیمار که منجر به استعفای ساندرو روسل شد، ازپافشاری های بیجا دراین باره انتقاد کرد.

سایت کریس رونالدو لیو مسی - دنی آلوز مدافع برزیلی باشگاه بارسلونا در گفتگو با برنامه ال مارکادور بارسا تی وی به مرور جنجال اخیر باشگاه کاتالان پرداخت و از افرادی که کار را به جایی کشاندند تا سران بارسا مجبور به افشای بندهای سری قرارداد نیمار شوند انتقاد کرده.

آلوز در صحبت هایی کرده:«مجبور کردن افراد برای به نمایش گذاشتن قرارداد یک بازیکن برای ارائه توضیحات درمورد خرید یک بازیکن، نوعی بی احترامی است.»

او راجع به استعفای ساندرو روسل هم گفت:« باید تلاش کنیم که این ماجرا ما را ضعیف نکند. ساختار و ایده پروژه مثل همیشه به پیش می رود. باید تلاش کنیم که به روند حرکتی مان ادامه دهیم.» آلوس درمورد رقابت های لالیگا هم گفت:« فتح جام قهرمانی برای تیم قهرمان خاص وویژه است. لیگ امسال به نحوی است که قهرمانی برای تیم قهرمان، طعم خاصی خواهد داشت. وقتی بعد ازپیشی گرفتن از کلی سختی، قهرمان می شوی، آن قهرمانی طعم بهتری دارد. حالا کورس قهرمانی میان سه تیم است. من حاضرم شرط ببندم که تکلیف همه چیز در هفته پایانی روشن خواهد شد.»

بخش پایانی صحبت های مدافع برزیلی در مورد شرایط فردی اش بود:« حالم خوب است. مشکلی ندارم و قصد دارم تا سال جدید را با انرژی تازه ای آغاز کنم. باید در سطح بالایی بود وهرروز به شدت به تلاش پرداخت.»



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ دو شنبه 7 بهمن 1392برچسب:, ] [ 19:36 ] [ ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3805
بازدید دیروز : 2917
بازدید هفته : 6810
بازدید ماه : 6722
بازدید کل : 411468
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1