بارتومئو:کاسس باید شکایتش را درباشگاه مطرح می کرد
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تفاوت بارسا باسایر باشگاه ها احترام به حقوق سهامداران است

بارتومئو(2): کاسس باید شکایتش را درباشگاه مطرح می کرد؛ تفاوت بارسا باسایر باشگاه ها احترام به حقوق سهامداران است

من احترام زیادی برای کریوف قائلم . چون باتماشای بازیهای او طرفدار بارسا شدم. او کارهای بزرگی برای بارسلونا انجام داده و زمان کافی برای صحبت کردن با او خواهیم داشت.

سایت کریس رونالدو لیو مسی - جوزپ ماریا بارتومئو، رئیس جدید باشگاه بارسلونا دیروز برای اولین بار بعد ازانتصابش دراین سمت به ورزشگاه نوکمپ رفت و بازی بارسا را از نزدیک تماشا نمود.

او در صحبت هایی  از مسائل مختلفی صحبت کرد که دراینجا می توانید بخش دوم این صحبتها را مطالعه کنید:

*تبریک فلورنتینو پرس: من تمام تبریک هایی که دریافت کردم را در ذهنم نگاه داشته ام.روسای تیم های مختلفی از لالیگا و تیم های دیگری از خارج از اسپانیا، از تیمهای حاضر در لیگ قهرمانان اروپا به من تبریک گفته اند.

*شکایت جوردی کاسس: بعید می دانم که پشت سرآقای کاسس فرد خاصی باشد ولی او یکی از ما و اعضا و سهامداران بارسلونا بود ولی او کسی را در شهر مادرید داشت که به او کمک کرد که خیلی بلندپروازی کند. آنجا درمادرید قاضی ای است که ما نمی شناسیم که چه کسی است. او یکی از ماها نیست. اقای کاسس باید این شکایت را در خانه (درباشگاه کاتالان) مطرح می کرد. آنها تلاش کردند که به ما آسیب برسانند ولی موفق نشدند. اگر او شکایتش را پس گرفته باشد که عالی است و از او تشکر می کنیم و درغیر این صورت هم این حق اوست که پرونده شکایتش را دنبال کند.

*تعجب از این شکایت: نه تعجب نکردیم. آنچه ما را مبدل به تیم بزرگی کرده این است که یک سهامدار می تواند تاریخ باشگاه را تغییر دهد. همین است که ما را متفاوت ساخته. کاسس هم مثل من، یکی ازسهامداران و مالکان باشگاه است و این حق را دارد تا اطلاعاتی راجع به فعالیت باشگاه داشته باشد.  بعضی باشگاه ها هستند که شیخ ها یا مالکان روس آنها را اداره می کنند و سیستم کاری خاص خودشان را دارند ولی بارسا یک باشگاه اجتماعی است.وقتی این پروسه به پایان برسد، وکلای باشگاه بررسی خواهند کرد که ایا باید فیلترهایی را به کار بگیریم یا نه. ما مطمئنیم که در مورد پرونده کاسس این طور نخواهد شد. آیا علیه روزنامه ال موندو شکایت نخواهیم کرد؟مشخص نیست.

*یوهان کرویف: من احترام زیادی برای یوهان قائلم . چون باتماشای بازیهای او طرفدار بارسا شدم. او کارهای بزرگی برای بارسلونا انجام داده و زمان کافی برای صحبت کردن با او خواهیم داشت. دقیقا مثل گواردیولا که فکر می کنم که هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن در بارسلونا داشته باشد. وقتی کار او در بایرن تمام شود، فکر می کنم که دوباره به فکرکمک کردن به بارسلونا خواهد افتاد. من با پپ ارتباط خوبی دارم. همدیگر را می بینیم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ دو شنبه 7 بهمن 1392برچسب:, ] [ 19:38 ] [ ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8262
بازدید دیروز : 2917
بازدید هفته : 11267
بازدید ماه : 11179
بازدید کل : 415925
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1