احتمال بخشیده شدن کارت قرمز کریستیانو
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

90018629800859749839

رئال مادرید آماده ارائه درخواست فرجام خواهی در مورد کارت قرمز کریتسیانو در سن مامس می شود .

یکی از نقاط مهم به سود رئال ، گزارش داوری است . میگل آنخل آیزا گامز ، داور بازی در گزارش خود نوشته است :”‌در دقیقه ۷۵ ، دوس سانتوس آیرو کریستیانو ،‌بازیکن رئال به این علت اخراج شد : حمله به بازیکن حریف با دوستانش ، در حالی که توپ در جریان بازی نبود .”

Free celebrity, entertainment and fashion photos!

 

 

اما تصاویر نشان می دهند که کریستیانو در حالی کارلوس گورپگی را هل داد که توپ هنوز در جریان بازی بود . آیزا در گزارشش اشاره ای نکرده که رونالدو کدام بازیکن اتلتیک را زده است اما اگر منظورش به ایتوراسپه هم باشد ، کریستیانو هیچ حمله ای به او نداشت . بدین ترتیب رئال امیدوار است که محرومیت کارت قرمز را رد کند . جلسه کمیته مسابقات چهارشنبه برگزار می شود .

البته بعید است که رئال بتوند جلوی محرومیت دو جلسه ای کریستیانو را به علت اعتراض به داوری بگیرد . اگر ستاره پرتغالی دو جلسه به علت تشویق استهزا آمیز داوری محروم شود ،‌دو بازی با ویارئال و ختافه را از دست می دهد . البته تحت هر شرایطی کریستیانو در کوپا مقابل اتلتیکو بازی خواهد کرد .

آمار هم نشان می دهند که آیزا از نسل جدید داوران ضد رئالی است . از سیزده قضاوتش برای رئال در لالیگا و کوپا ، هشت برد و دو شکست نصیب سفیدپوشان شده است . از چهارده قضاوتش برای بارسا اما این تیم ۱۳ برد و فقط یک تساوی کسب کرده است .

بامزه این که صفحه توئیتر آیزا مملو از لایک های بازیکنان اتلتیک است . در حقیقت اکثر کسانی که آنها را دنبال می کند ، بازیکنان اتلتیک هستند . آیمریک لاپورته ، کپا آریزابالاگا ، گایزکا توکرو ، بورخا آکیزا و فرناندو آموربیتا . اتفاقی که نشان از علاقه اش به تیمی دارد که دیشب به آن کمک زیادی کرد .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ سه شنبه 15 بهمن 1392برچسب:, ] [ 9:59 ] [ امیرحسین.........مدیر ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3978
بازدید دیروز : 2917
بازدید هفته : 6983
بازدید ماه : 6895
بازدید کل : 411641
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1