مارتینو: اگر من بودم وفرداباید به سرکار می رفتم، برای تماشای بازی به ورزشگاه نمی آمدم
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

مارتینو: اگر من بودم وفرداباید به سرکار می رفتم، برای تماشای بازی به ورزشگاه  نمی آمدم؛ نگران گل نزدن مسی نیستم

تاتا مارتینو درکنفرانسی خبری درمورد غیبت اینیستا در بازی 4شنبه شب توضیح داد ویادآوری کرد که مسی خیلی زودبه روزهای گلزنی اش بازخواهد گشت.

سایت گل- جراردو تاتا مارتینو سرمربی آرژآنتینی بارسلونادرکنفرانس خبری اش بعد از بازی تیمش با سوسیداد حضور یافت ودرمورد مسائل مختلفی از جمله تعداد کم هواداران دراین بازی،نیمکت نشینی اینیستا، مهارهای پینتو وناکامی مسی درگلزنی صحبت کرد.این بخش هایی از کنفرانس خبری اوست:

*یک بازی عجیب: وقتی فکر کردم که می توانیم فضاهای خالی بیشتری بیائیم، سرعت کافی را برای انجام حملات پی درپی نداشتیم.به نظرم، به جز دقایق ابتدایی بازی، تیم با روانی خوبی بازی می کرد.ما بیشتر از میانه های زمین توپها را ارسال می کردیم وبهتر از دفعات قبل از جناحین بازی می کردیم. ما دو گل زدیم که نشانه اتفاقات تصادفی جریان بازی بود. این عملکرد خوبی بود.

*آینده پینتو: هرسال او پاسخگوی نیازهایی که می بایست در باشگاه به نمایش بگذارد، بوده.

 *اینیستا، بازیکنی که همیشه بازیکن ثابت بود: بگذارید مرور کنیم.او مقابل اتلتیکومادرید مصدوم شد؛45 دقیقه درانتقام مقابل لوانته بازی کرد.تنها بازیی که روی نیمت ذخیره ها نشسته، بازی با والنسیا و این بازی بوده.دربازی با والنسیا،به نظرم کاملا منطقی بود.چون تیم عملکرد خوبی داشت. دراین بازی هم به نظرم فکرم روی بازی با والنسیا واتفاقات آن بازی بود و چنین تصمیمی گرفتم.باخودم تصمیم گرفتم که بازیکنانی که مقابل والنسیا باختند، باید دراین بازی بازی کنند.

*ساعت برگزاری دیروقت بازی وحضور کمرنگ تماشاگران: من به دنبال توجیه کردن نیستم.فقط می گویم که اگر خود من طرفدار بارسا بودم و پنجشنبه می بایست به سرکار می رفتم، برای دیدن این بازی به ورزشگاه نمی آمدم.اگر این دلیل هواداران برای عدم تماشای این بازی از ورزشگاه باشد می توان آن را درک کرد ولی نمی دانم که واقعا این طور هست یانه.

*بازگشت هواداران به ورزشگاه: آنطور که من در دنیای فوتبال دریافته ام، تنها راهی که تیم بتواند هوادارانش را بخواند، خوب بازی کردن است.

*مسی:نگران این نیست که مسی گل نمی زند. دربازی 4شنبه او سه بخت مسلم داشت و خیلی زود مجددا گلزنی خواهد کرد.

*فینال جام حذفی؛ بازی ال کلاسیکو؟: من کاملا محتاطانه در مورد جایگاهی که هنوز به آن نرسیده ایم حرف می زنم. باید برای بازی برگشت نیمه نهایی به سن سباستین برویم و چند سالی است که بارسا در خانه سوسیداد سختی های زیادی را متحمل می شود.باید به تلاش ادامه داد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ پنج شنبه 17 بهمن 1392برچسب:, ] [ 11:31 ] [ ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8942
بازدید دیروز : 2917
بازدید هفته : 11947
بازدید ماه : 11859
بازدید کل : 416605
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1