بکام: مویس سرمربی بزرگی است؛ یونایتد دربحران گرفتار نشده؛ مورینیو راه قهرمانی را بلد است
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

بکام: مویس سرمربی بزرگی است؛ یونایتد دربحران گرفتار نشده؛ مورینیو راه قهرمانی را بلد است

بازیکن سابق یونایتد براین باور است که سرمربی اسکاتلندی می تواند یونایتد را به روزهای اوج بازگرداند و درادامه به تمجید از مورینیو پرداخته.

سایت کریس رونالدو لیو مسی - دیوید بکام ستاره سابق تیم ملی انگلیس و باشگاه منچستریونایتد در صحبت هایی به حمایت از دیوید مویس پرداخته ویادآوری کرده که او گزینه مناسبی برای بازگرداندن یونایتد به روزهای اوج است.

یونایتد، قهرمان فصل گذشته لیگ برتر در حال حاضر در رده هفتم جدول قرار دارد و 15 امتیاز با آرسنال صدرنشین فاصله دارد. آنها در 24 بازی شان دراین فصل تنها 12 برد به دست آورده اند. یونایتد شنبه شب نیز با نتیجه 1-2 مغلوب استوک سیتی شد و این هشتمین باخت این فصل آنها بود که 4 تا از این 8 باخت در بازیهای خانگی به دست آمد. بکام که در طول 20 سال حضورش در یونایتد 15 جام قهرمانی با این تیم کسب کرده مطمئن است که مویس توانایی های زیادی دارد.

بکام در گفتگو با ایی.اس.پی.ان گفت:« هر فصلی که یونایتد در صدر نباشد، تیم فصل سختی  را سپری می کند. من به عنوان یک هوادار منچستریونایتد و بازیکن سابق این تیم، به برد جامهای قهرمانی عادت کرده ایم. ما به صدرنشنیی در تمام لیگ ها در تمام فصول عادت کرده ایم. پس وقتی این اتفاق رخ ندهد، قطعا مردم فکر می کنند که بحرانی در میان است.»

بکام ادامه داد:« من تیم را در بحران نمی بینم. این دوره گذار  است. ما می دانیم که با کسب دو برد به رده های پنجم و چهارم جدول می رسیم.به همین سادگی اوضاع می تواند به روزهای خوب بازگردد. فکر می کنم که دیوید مویس سرمربی بزرگی است ولی به کمی زمان نیاز دارد. می دانید که او به باشگاه بزرگی مثل منچستریونایتد، یکی از بزرگترین باشگاه های دنیا آمده و دوره گذار را پشت سرمی گذارد. »

ستاره سابق شیاطین سرخ در ادامه صحبت هایش گفت:« مردم راجع به فصل سخت یونایتد صحبت می کنند ولی فکر می کنم که مردم به مویس باور دارند. آنها به هر آنچه مویس به آن باور دارد، اعتقاد دارند و فقط باید پیروزی ها از راه برسند.»

بکام در ادامه با اشاره به قدرت تیمهای رقیب یونایتد به تمجید از چلسی ژوزه مورینیو پرداخت و گفت:« من به عنوان طرفدار یونایتد، بازی سیتی مقابل چلسی را تماشا کردم. سیتی فوتبال خوبی ارائه می کند وتیم قدرتمندی هستند. به علاوه یک چیز هم در مورد ژوزه است و چلسی چیزی دارد که سایر تیمها شاید نداشته باشند؛ ژوزه می داند که چطور باید جامهای قهرمانی را کسب کند. او تنها یک سرمربی بزرگ نیست و یک شخصیت بزرگ نیز هست. اینجا در لیگ برتر تیمهای قدرتمندی هستند. آرسن ونگر در آرسنال تیم قدرتمندی را ساخته و سرمربی قدرتمندی است و بازیکنان بزرگی هم دارد.»لیورپول هم فصل خوبی را سپری می کند و پیگرینی هم مربی بزرگی است. باید ببینیم که چه خواهد شد.»



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ پنج شنبه 17 بهمن 1392برچسب:, ] [ 12:0 ] [ ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8825
بازدید دیروز : 2917
بازدید هفته : 11830
بازدید ماه : 11742
بازدید کل : 416488
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1