توز: راضی نیستم؛ درنیمه دوم جدیت لازم را نداشتیم؛ از نظر روانی خسته نیستیم
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبس: راضی نیستم؛ درنیمه دوم جدیت لازم را نداشتیم؛ از نظر روانی خسته نیستیم

ستاره آرژانتینی یووه در تساوی 2-2 تیمش مقابل هلاس ورونا دو گل به ثمر رساند و حالا تنها نگران قهرمانی تیمش در اسکودتو است.

سایت کریس رونالدو لیو مسی – کارلوس تبس، ستاره آرژانتینی باشگاه یوونتوس در پایان بازی دیشب تیمش که با تساوی 2-2  مقابل هلاس ورونا به پایان رسید، ناراضی و ناراحت بود. او دراین بازی هر دو گل تیمش را به ثمر رساند و درپایان بازی نگرانی اش را از شرایط تیمش در مسیر رسیدن به اسکودتو ابراز کرد.

درپایان این بازی تبس به خبرنگاران گفت:« نمی توانم راضی و خوشحال باشم. حتی اگر چه دو گل به ثمر رسانده ام. ما در دیداری که در آن به برد نیاز داشتیم، مساوی کردیم. ما یوونتوس هستیم؛ پس کسب نتیجه مطلوب برای ما یک اجبار است. فقط فتح اسکودتو برایم جالب توجه است و نه زدن 20 گل. در نیمه دوم بازی، ما آن جدیت لازم را نداشتیم و ورونا با شجاعت بیشتری بازی می کرد.»

توز در ادامه صحبت هایش گفت:« درست است. ما چندان الهام بخش و قابل قبول نبودیم ولی دلیل این، این نیست که ما از نظر روانی خسته هستیم. ما فقط باید به شدت کار کنیم و همان طور که سرمربی تیم می خواهد، کار کنیم . »

یووه در بازار نقل و انتقالات زمستانی دانی اوسوالدو را از ساوثهمپتون خریداری کرد و تبس از این بابت خوشحال است:« اوسوالدو خرید خوبی برای تیم ماست. ما ارتباط خوبی داشتیم و با وجودی که زمان کمی باهم دریک تیم بوده ایم، ولی ارتباط خوبی با هم داشتیم.»



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ دو شنبه 21 بهمن 1392برچسب:, ] [ 18:4 ] [ ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 10745
بازدید دیروز : 2917
بازدید هفته : 13750
بازدید ماه : 13662
بازدید کل : 418408
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1