مارتینو: صحنه آفساید الکسیس را ندیدم ولی خطا روی مسی پنالتی بود
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

مارتینو: صحنه آفساید الکسیس را ندیدم ولی خطا روی مسی پنالتی بود

سویا یکی از کامل ترین تیمها درنیم فصل دوم است. امتیازاتی که آنها تا به اینجای فصل گرفته اند، نشانگر ارزشهای واقعی آنها نیست. آنها شانس زیادی برای راهیابی به رقابتهای اروپایی دارند.

سایت کریس رونالدو لیو مسی - تاتا مارتینو سرمربی آرژانتینی بارسلونا بعد از بازی دیشب تیمش در خانه سویا که با برد بارسا به پایان رسید در جمع خبرنگاران حضور یافت و اعلام کرد که از بازگشت تیمش به صدر جدول لالیگا احساس آرامش می کند.

این گزیده ای از صحبتهای مارتینو است:

*بازگشت بارسلونا به صدر جدول: روند بازی به خوبی پیش رفت. چون ما از موقعیت هایی که برایمان به وجود آمد نهایت بهره را بردیم. نباید نگاهمان را از بازیها برداریم. چون ممکن بود با کسب نتیجه ای دیگر دراین بازی دو پله پائین تر قرار بگیریم. در نیم ساعت پایانی بازی، درکمال آرامش اوضاع را تحت کنترل داشتیم.

*بهبود نسبی شرایط بارسا:همیشه امیدوارم که تیم ما کمی بهتر بازی کند. خیلی خوب است که مقابل حریف سرسختی مثل سویا این قدر خوب بازی کنیم ولی باید هربار بهتر از قبل شویم. اینکه این شانس را داشتیم که به همان جایگاهی که هفت روز پیش درآن بودیم بازگردیم، به ما حس آرامش می دهد. ما دوباره بازی را با یک اشتباه آغاز کردیم و امیدوارم که در دفعات بعد این ما نباشیم که اشتباه می کنیم.

*مشکلات تدافعی: بازیهایی هستند که در آن ابتدا ما به گل می رسیم و تیم حریف جایگیری خوبی  نداردوفضاهایی دراختیار ما قرار می گیرد. این فقط لغزش ما نیست. تیم ههای حریف هم بازی می کند وبازیکنان ویرانگری دارند. دربازی با سویا، آنها 4بازیکن را درخط حمله شان داشتند.

*عملکرد داور: من خطای پنالتی واضح ومشخص روی مسی را دیدم ودرمورد صحنه آفساید (گلی که الکسیس زد و آفساید بود) باید بگویم که این صحنه را ندیدم.

*نیمه اول ضعیف: بهبود اوضاع تیم در نیمه اول کاملا مشهود بود. ما در نیمه دوم به خوبی بازی را تحت کنترل درآوردیم.

*عملکرد سویا: سویا یکی از کامل ترین تیمها درنیم فصل دوم لیگ است. امتیازاتی که آنها تا به اینجای فصل گرفته اند، نشانگر ارزشهای واقعی آنها نیست. با توجه به بازیکنان سویا و عملکردشان، باید بگویم که آنها شانس زیادی برای راهیابی به رقابتهای اروپایی دارند.

*مسی: من هیچ وقت ریسک نمی کنم تا قاطعانه چیزی درمورد او بگویم. چون به طور ناخودآگاه، هرکسی که چیزی منفی درمورد او می گوید، به او انگیزه می دهد. اگر باغرور درمورد بهترین بازیکن دنیا حرف بزنی....

*نیمکت نشینی بوسکتس و پست مسی: نیمکت نشینی بوسکتس معنای خاصی ندارد. دراین بازی بازیکنانی مثل دانی آلوس یا سسک هم بازی نکردند. من تک تک بازیهای مسی را می پسندم چون او همیشه تعیین کننده وتاثیرگذار است.گاهی وقتها او فقط بازیکنان حریف را سرگرم خودش می کند؛ چون خیلی توجه بازیکنان حریف را به خود جلب می کند.

*نقصی های بارسا در نیمه اول: باید ببینیم که آیا ما اشتباهاتی را مرتکب شدیم یا نه ولی باید به نقاط قوت خط حمله سویا هم اشاره کرد. گاهی وقتها مجبور بودیم که بازی را در خط دفاعمان نگه داریم. تسلط در اختیار بارسا بود.درنیمه دوم خطرناک تر بودیم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ دو شنبه 21 بهمن 1392برچسب:, ] [ 18:13 ] [ ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2107
بازدید دیروز : 2917
بازدید هفته : 5112
بازدید ماه : 5024
بازدید کل : 409770
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1