ماتزاری: بازیکنانمان باید از ساموئل یادبگیرند؛ دیگو میلیتو بدشانس بود
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

ماتزاری: بازیکنانمان باید از ساموئل یادبگیرند؛ دیگو میلیتو بدشانس بود

ساموئل آرژانتینی با ضربه سری که زد اولین برد اینتر در سال 2014 را برای تیمش به ارمغان آورد.

سایت کریس رونالدو لیو مسی - والتر ماتزاری، سرمربی اینتر در صحبت هایی به تمجید از والتر ساموئل،  پرداخته است. این مدافع باتجربه با زدن اولین گلش در فصل جاری، برد 0-1 تیمش مقابل ساسوئولو را رقم زد.

این برد برای پایان دادن به روزهای ناکام اینتر کافی بود وحالا آنها به اولین بردشان در سال 2014 دست یافته اند و ماتزاری در پایان بازی از مدافع تیمش تشکر کرده است.

ماتزاری در گفتگو با اسکای سپورت ایتالیا گفت:« ساموئل؟ ما بازیکنان بین المللی را در خط حلمه و خط دفاع تیممان داریم و ساموئل یکی از آنهاست. او همه افتخارات ممکن را کسب کرده. ما به لیدری مثل او نیاز داشتیم تا در خط دفاعمان بدرخشد.»

سرمربی اینتر ادامه داد:« قطعا مصدومیت ها و سن ، تاثیرخودشان را می گذارند. ولی سایر بازیکنان تیم باید بازیکنی مثل ساموئل و عزم راسخ او را تماشا کرده و از او درس بگیرند.»

ماتزاری ترجیح داد تا در خط حمله تیمش دیگو میلیتو را به میدان بفرستد و او دراین بازی ناامید کننده ظاهر شد و دراین بازی نیز درگلزنی ناکام ماند تا از ماه سپتامبر تابه امروز موفق به گلزنی نشده باشد.

او دراین بازی دو فرصت فوق العاده داشت که دروازه بان حریف آنها را مهار کرد ولی ماتزاری با روحیه دادن به بازیکنش گفته:« میلیتو بازیکن مهم و باهوشی است. او در بهره گیری از موقعیت هایش بدشانس بود.  من مطمئنم که او می تواند بهتر شود وباید به آمادگی فیزیکی بیشتری برسد.»

این برد دومین برد اینتر در ده بازی اخیرش در سری آ بود ولی همین برد کافی بود تا آنها به رده پنجم جدول برسند. او درادامه با ابراز رضایت از عملکرد کلی تیمش گفت:« ما خوب بازی کردیم. کار سختی بود و می دانیم که درایتالیا همه حریفان از نظر تاکتیکی خودشان را آماده می کنند و بازیها پایاپای و برابر است. ما بالاخره به پیروزی رسیدیم. ارنانس و فردی گوارین دراین بازی عملکرد خوبی داشتند. البته آنها باید از نظر سطح آمادگی فیزیکی شان بهتر شوند و با بازی کردن منظم می توان به این خواسته رسید. می شد دید که ارنانس استرس زیادی برای اولین بازی اش داشت.»



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ دو شنبه 21 بهمن 1392برچسب:, ] [ 18:15 ] [ ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8721
بازدید دیروز : 2917
بازدید هفته : 11726
بازدید ماه : 11638
بازدید کل : 416384
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1