یک جمله تکراری از مویس: مقابل فولام بدشانس بودیم؛ می بایست برنده بازی می شدیم
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

یک جمله تکراری از مویس: مقابل فولام بدشانس بودیم؛ می بایست برنده بازی می شدیم

گل تساوی بخش دارن بنت در وقت های اضافی بازی باعث شد تا دیدار دوتیم یونایتد و فولام در اولدترافورد با تساوی به پایان برد.

سایت کریس رونالدو لیو مسی - دیوید مویس سرمربی اسکاتلندی منچستریونایتد بعد از تساوی 2-2 تیمش در اولدترافورد و مقابل فولام بار دیگر بدشانسی تیمش را دلیل این تساوی خواند.

گل دقیقه 94 دارن بنت باعث شد تا یونایتداین بازی را با یک امتیاز به پایان ببرد و حالا آنها 9 امتیاز با لیورپول رده چهارمی فاصله دارند. دراین بازی مویس شاهد عملکرد خوبی از بازیکنانش بود؛ شاگردانش 75% کنترل توپ و میدان را در اختیار داشتند 31 شوت به سمت دروازه (که 25 تا بیشتر از تیم حریف بود) زدند ولی نتیجه یک تساوی 2-2 بود.

در پایان این بازی مویس به اسکای سپورتس گفت:« ما می بایست می بردیم. دراین بازی لغزش هایی داشتیم که برایمان گران تمام شد. فکر می کنم در طول تمام دقایق بازی ما 3 یا 4بار مجبور شدیم تا دفاع کنیم و گاهی وقتها این مسائل در دنیای فوتبال رخ می دهد. ما هرکاری انجام دادیم و سعی کردیم تا به پیروزی برسیم. توپها را ارسال کرده و پاس می دادیم ولی ضربات نهایی مان خوب نبود.»

مویس در ادامه به این نکته اشاره کرد که فولام با خوش شانسی یک امتیاز از این بازی گرفت:« فولام شایسته کسب امتیاز نبود. ما از فرصتهایی که داشتیم بهره نبردیم. اگر به جریان بازی برنگردیم، همیشه چنین مسائلی هم هست. ما می بایست برنده بازی می شدیم و شایستگی کسب هر سه امتیاز بازی را داشتیم. گاهی وقتها به آنچه سزاوارش هستی نمی رسی.» مویس همچنین گفت:« تیم من باید کمی بیش از این مراقب ارسالهای حریف باشد.»

او در پاسخ به این سوال که آیا فاصله با رده چهارم جدول و لیورپول بیش از حد نشده است گفت:« ما نهایت تلاشمان را به کار خواهیم گرفت.»



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ دو شنبه 21 بهمن 1392برچسب:, ] [ 18:16 ] [ ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7735
بازدید دیروز : 2917
بازدید هفته : 10740
بازدید ماه : 10652
بازدید کل : 415398
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1