نظرسنجي فرانس فوتبال : 60 درصد رئال را سه جامه مي دانند
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

 



دقايقي پس از برد مقتدرانه مقابل اتلتيكو ،‌روزنامه متشخص فرانس فوتبال ، اين نظرسنجي را در وبسايتش قرار داد :‌ آيا رئال مادريد مي تواند سه جامه شود ؟ پاسخ 60 درصد از شركت كنندگان مثبت بود . اتفاقي كه نشن از اعتقاد كل اروپا به تيم آنجلوتي دارد . اين روزنامه نوشته است :"‌صدرنشيني مشترك در لاليگا ،‌حضور در مرحله يك هشتم چمپيونزليگ و فينال كوپا پس از غلبه آسان بر اتلتيكو باعث شده كه مادريديسموها در بهترين شرايسط باشند و نشان دهند كه مي توانند سه جامه شوند و كاري كه بايرن سال گذشته كرد را تكرار كنند . "

در فرانسه اميدوارند كه رئال براي اولين بار در تاريخش به لاليگا ،‌چمپيونزليگ و كوپا در يك فصل برسد . فقط هفت تيم در تاريخ چنين كاري كرده اند :‌بايرن در 2013 ، اينتر در 2010 ، بارسا در 2009 ، يونايتد در 1999 ، پي اس وي در 1988 ، ژاكس در 1972 و سلتيك در 1967 . رئالي ها دو بار براي سه جامه شدن تلاش كردند . در سال 1958 كه تيم دي استفانو به سومين جام اروپايي پياپي خود دست پيدا كرد و ميلان را در هايسل شكست داد . در آن سال رئال با 45 امتياز لاليگا را برد كه تيم دوم ،‌اتلتيكو با 42 امتياز بود اما رئال در فينال كوپا با نتيجه 2-0 به  اتلتيك باخت . چهار سال بعدش رئال با 43 امتياز يعني سه امتياز بالاتر از بارسا قهرمان لاليگا شد ، كوپا را با پيروزي 2-1 مقابل وسيا بدست آورد اما در فينال جام باشگاه هاي اروپا با نتيجه 5-3 به بنفيكا با اوزه بيو باخت .

رئال مدريد آنجلوتي در كوپا به لطف عظمت كاسياس بدون حتي يك گل خورده به فينال رسيد . در چمپيونزليگ هم انسجامش را نشان داد . تنها تيمي بود كه بي شكست به مرحله يك هشتم رسيد و در شش بازي 20 گل زد ،‌آماري كه ركورد مرحله گروهي تاريخ چمپيونزليگ است . رئال در حال حاضر تنها باشگاه تاريخ چمپيونزليگ است كه در 31 بازي پياپي در اين تورنمنت گل مي زند ، ركوردي كه مي تواند در بازيهاي آتي آن را بهبود ببخشد . تيم آنجلوتي در لالگيا نيز در مسير قهرماني است . پس از شكست در نيوكمپ در هفته 21 ، بارسلونا و اتلتيكو شش امتياز داده اند اما رئال پنج امتياز از دست داده است . البته تساوي بارسا – اتلتيكو به سود رئال بود و فاصله را كاهش داد . هر سه صدرنشين در فاصله 15 بازي تا پايان فصل 57 امتيازي هستند . حالا به نظر مي رسد كه قدرت رئال نه تنها اسپانيا بلكه كل اروپا را مقهور خود كرده باشد .

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ جمعه 25 بهمن 1392برچسب:, ] [ 14:9 ] [ ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8031
بازدید دیروز : 2917
بازدید هفته : 11036
بازدید ماه : 10948
بازدید کل : 415694
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1