اسین: دیدار برگشت برابر اتلتیکو را برای هواداران روسونری خاطره انگیز خواهیم کرد
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

اسین: دیدار برگشت برابر اتلتیکو را برای هواداران روسونری خاطره انگیز خواهیم کرد / دی یونگ برای من در خط هافبک زوجی مطمئن است

مایکل اسین هافبک روسونری هم به مانند دیگر هم تیمی هایش به دیدار برگشت برابر اتلتیکو مادرید، امید به بازگشت میلان دارد.

سایت کریس رونالدو لیو مسی - میلان در حالی چهارشنبه شب از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان برابر اتلتیکو مادرید با یک گل تن به شکست داد که موقعیت های گلزنی بسیار داشتند اما در نهایت بدشانسی موفق به گلزنی نشد؛ دو بار هم تیر دروازه مانع از گلزنی آنها شد.

به نقل از ac-milan.ir - اسین پس از پایان بازی به شبکه رسمی باشگاه میلان گفت:" در بیسنته کالدرون شهر مادرید، بهترین بازی مان را انجام می دهیم؛ به خوبی می دانیم که بازی آسانی نخواهد بود و قطعا اتلتیکو با توجه به گل زده اش در سن سیرو برای حفاظت از آن با تمام وجود در اسپانیا تلاش می کند؛ اما ماهم با تمام قدرت به جدال آنها می رویم تا این دیدار را برای هواداران روسونری به یک دیدار خاطره انگیز تبدیل کنیم"

اسین در ادامه در رابطه به نخستین بازی اش با پیراهن روسونری در لیگ قهرمانان گفت:" در این دیدار به همراه نایجل دی یونگ زوج خط هافبک دفاعی خوبی تشکیل دادیم و از بازی کنار او بسیار خوشحالم؛ چرا که یک زوج بسیار مطمئن در این پست حساس پیداکردم. من و دی یونگ می توانیم بیش از این ها به میلان کمک کنیم. "

او در پایان گفت:" برابر اتلتیکو مادرید با وجود نمایش بسیار خوبی که داشتیم، به هیچ وجه شایسته ی باخت نبودیم. با تمام این اوصاف اتفاقی است که افتاده و ما باید با یک هدف جدید به جدال آنها در اسپانیا برویم و با اتحاد تیمی بیشتر آنها را در زمین خودشان از پیش رو برداریم"



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ پنج شنبه 1 اسفند 1392برچسب:, ] [ 14:15 ] [ ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7923
بازدید دیروز : 2917
بازدید هفته : 10928
بازدید ماه : 10840
بازدید کل : 415586
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1