صحبت های دراکسلر درباره بازی فرداشب
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

مگر میشود کسی رونالدو را دوست نداشته باشد؟!

------------

    شالکه و رئال مادرید در حالی فردا شب رو در روی یکدیگر قرار می گیرند که تیم اسپانیایی در روز های اوج قرار دارند و هواداران این تیم امید زیادی به دهمین قهرمانی تیمشان در اروپا بسته اند.

    به گزارش گل، در آستانه این بازی، یولین دراکسلر، هافبک 20 ساله شالکه در مصاحبه Der Western درباره کریستیانو رونالدو گفت: "مگر کسی هم هست که رونالدو را دوست نداشته باشد؟ او در حال حاضر بهترین بازیکن جهان است پس چرا من نباید او را دوست داشته باشم؟ حتی با وجود تمام بازیکنان سطح بالای رئال مادرید او تافته جدا بافته است."

    دراکسلر ادامه داد: "من عاشق عزم و اراده او هستم. او در سال 2008 برای اولین بار توپ طلا را برد و تا زمانی که دوباره آن را در دست بگیرد دست از تلاش کردن نکشید."

    دراکسلر در ادامه درباره بازی با رئال مادریدی که در اوج قرار دارد در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان گفت: "امیدوارم بتوانیم گند بزنیم به نمایش رئال مادرید! هیچ کس از ما توقع ندارد که رئال را کنار بزنیم، ولی می توان متوقع بود که به زمین برویم و برای شانسمان و حضور در مرحله بعد تلاش کنیم. دورتموند در سال گذشته با شوکه کردن رئال و ما سه سال پیش با کنار زدن اینتر راه را باز کرده ایم و نشان داده ایم که صعود غیر ممکن نیست."

    دراکسلر در پایان درباره رائول گنزالس، اسطوره رئال مادرید که دو سال در گلزن کرشن هم بازی او بود گفت: "ما دوست یکدیگر هستیم، نه در این حد که هر شب به هم شب بخیر بگوییم، بلکه در موقعی مثل بعد از قرعه کشی لیگ قهرمانان به هم زنگ می زنیم. قلب او به خاطر این بازی شکسته است. او دو سال فراموش نشدنی را در شالکه گذراند ولی قطعا مادرید در قلب او جایگاه ویژه ای دارد."



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ سه شنبه 6 اسفند 1392برچسب:, ] [ 19:35 ] [ ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6950
بازدید دیروز : 2917
بازدید هفته : 9955
بازدید ماه : 9867
بازدید کل : 414613
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1