کنفرانس خبری کلر
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

دراکسلر می تواند بازی کند ...

----------

    امشب انتظار چه نوع بازی را دارید؟ "رئال مادرید در میان بهترین تیمهای جهان است – البته بعد از بایرن مونیخ، که بهترین تیم است. آنها در هر پست بازیکنانی استثنایی دارند. بازی آسانی نخواهد بود اما ما در خانه بازی می کنیم و برای برابری با رئال مادرید، تمام بازیکنان ما باید 100 درصد توان خود را به کار گیرند – این تنها راهی است که می توانیم یک معجزه کوچک به دست آوریم."

    آیا برای این دیدار به طور ویژه ای آماده شده اید؟ "بله، همانطور که پیش از هر بازی مهم دیگری این کار را می کنیم. آماده شدن برای این بازی حیاتی است، اما ما برای تمام بازی ها با جدیت کامل آماده می شویم."

    احتمالات صعود علیه شالکه است، آیا به نظر شما این یک قرعه عادلانه است؟ "البته، این چمپیونزلیگ است. برخی تیمها منابع درآمد بیشتری دارند، مانند باشگاه های انگلیسی و اسپانیایی، اما سال گذشته دو باشگاه آلمانی فینالیست بودند. ما آنچنان هم تیم بدی نیستیم و 100 درصد توان خود را به کار خواهیم گرفت."

    شما دیدار رئال مادرید مقابل اتلتیکو را در جام حذفی تماشا کردید، چه نکته ای توجه شما را جلب کرد؟  "آنها 3 - 0 پیروز شدند. من یک تیم بسیار جمع و جور دیدم که به طور مداوم در حملات خطرناک نشان می داد. آن یک دربی محلی بود. تیمی مثل مادرید اشتباهات بسیار کمی دارد و شما باید آنها را پیدا کرده و بهره ببرید. عملکرد ما به صورت گروهی عامل تعیین کننده ای خواهد بود. ما باید با شجاعت و روحیه بازی کنیم. اگر به آنها فضا بدهیم تنبیه خواهیم شد."

    جولیان دراکسلر به تازگی از مصدومیت بازگشته است، آیا این دو بازی برای شالکه ویترینی است تا او را با 45 میلیون یورو به رئال مادرید بفروشد؟ "ما علاقه ای نداریم که هیچ کدام از بازیکنانمان را در لیست فروش قرار دهیم. مهمترین مسئله آمادگی اوست و اینکه می تواند بازی کند. او در طول 3 روز گذشته به خوبی تمرین کرده است. ما بعد از اینکه ببینیم او چطور است و چه احساسی دارد تصمیم خواهیم گرفت. این دیدار در مورد نمایش دادن دراکسلر نیست، بلکه به فرستادن بهترین ترکیب ممکن به زمین مربوط می شود."

    شالکه دو بازی کلیدی پیش روی خود دارد – این دیدار مقابل رئال مادرید و دیدار لیگ مقابل بایرن. نحوه آمادگی تیم چگونه است؟ "ما در حال کسب نتایجی خوب در بوندسلیگا هستیم و در فرم خوبی هم قرار داریم. این دیدار مقابل رئال مادرید کاملاً چیز دیگری است. امیدواریم که بتوانیم موفق شویم."

    آیا بندیکت هوودس مأمور مهار کریستیانو رونالدو خواهد بود؟ "او روز گذشته تمرین کرد و باید ببینیم امشب چگونه است."

    چگونه می توانید ادعا کنید که این یک بازی عادی است در حالی که حریف شما رئال مادرید است؟ "این یک بازی خاص است، اما ما در جریان آماده سازی خود، با دید یک بازی عادی به آن نگاه می کنیم؛ ما برای این بازی خاص جادوی سیاهی آماده نکرده ایم."

    مادرید همیشه در خاک آلمان به زحمت افتاده است، آیا این به شما امید می دهد؟ "بله، امیدوارم که اینگونه باشد. به عنوان یک مربی می توانید به آنچه که در دیدارهای گذشته اتفاق افتاده است مراجعه کنید، اما در پایان هیچ تفاوتی ایجاد نمی کند. مادرید حریف فوف العاده ای است و ما با عزم و اراده و امید مقابل آنها خواهیم ایستاد."



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ چهار شنبه 7 اسفند 1392برچسب:, ] [ 17:42 ] [ ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5386
بازدید دیروز : 2917
بازدید هفته : 8391
بازدید ماه : 8303
بازدید کل : 413049
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1