کنفراس خبری ژابی آلونسو
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

کریستیانو کاملا آماده است ...

----------

به گزارش AS، ژابی آلونسو به همراه کارلو آنجلوتی در کنفرانس مطبوعاتی لیگ قهرمانان شرکت کرد. بخش هایی از این مصاحبه را با هم مرور می کنیم:

 

    وضعیت بدنی شما چطور است؟ "مصدومیت را پشت سر گذاشتم و در حال حاضر آماده هستم. برای ماه های مارچ و آوریل که حساس ترین ماه ها هستند به شرایط خوبی رسیده ام. آرام آرام پیشرفت کردم و در حال حاضر به بازی فردا فکر می کنم."

    این پنجمین فصل حضور شما در مادرید است، آیا می توان زمان حال را به عنوان یکی از برجسته ترین زمان های حضور در این تیم نام برد؟ "مقایسه کردن مشکل است، اما ما در دوران خوبی هستیم. ما در تمامی رقابت ها وضعیت خوبی داریم و به طور واضح در حال پیشرفت هستیم و دوست نداریم که توقف کنیم. تیم در حال حاضر بسیار قوی و در یک مسیر مشخص است و اصلا دوست نداریم که وضعیت را تغییر دهیم."

    تیم در حال حاضر به سیستم 3-3-4 عادت کرده است، چه تغییراتی در سبک بازی شما در این سیستم به وجود آمد است؟ "در این سیستم من در وضعیت دفاعی، جلوتر بازی می کنم . مسئولیت من در تیم بیشتر می شود و باید هم به دفاع و هم حمله کمک کنم. البته این تنها سیستم ما نیست. ما ایارا، دی ماریا و ایسکو را داریم که بازی ما را انعطاف پذیرتر می کنند"

    وضعیت کریستیانو بعد از سه بازی محرومیت چگونه است؟ "برای فردا آماده است. او در این مدت به دلیل محرومیت کمی نا امید شده بود ولی در حال حاضر همه چیز را فراموش کرده است و همانند دیگر اعضا تیم بر روی بازی فردا تمرکز کرده است."

    این اولین بازی ات در برابر شالکه است، آن ها را قدرتمند می بینی؟ "برای اولین بار من چند سال پیش در مقابل آن ها بازی کرده ام. ما به اینجا آمدیم و در نهایت احترام با ما برخورد شد. در این ورزشگاه سکوها بسیار پرشور است. بدون شک بازی فیزیکی و در برابر یک تیم خوب خواهد بود."

    آیا تیمتان می تواند در این فصل دو قهرمانی کسب کند؟ "این حساب و کتاب مشکلی خواهد بود. ما در حال حاضر در جای درستی هستیم و احساس مثبتی داریم. تیم در فرم خوبی است و اعتماد به نفس خوبی نیز داریم ولی هنوز بازی های زیادی تا پایان فصل مانده است."



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ چهار شنبه 7 اسفند 1392برچسب:, ] [ 17:48 ] [ ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8813
بازدید دیروز : 2917
بازدید هفته : 11818
بازدید ماه : 11730
بازدید کل : 416476
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1