کنفرانس آنچلوتی
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

بیل بازی خواهد کرد ...

----------

    پیش بینی شما از بازی فردا چیست؟ "دیداری خواهد بود دو تیم با جدیت و شدت زیادی بازی خواهند کرد. شالکه از تمام قوای خود استفاده خواهد کرد تا پیروز شود و من در این مورد هیچ شکی ندارم. آنها تیم با کیفیتی هستند و به خوبی سازمان یافته اند و برای شکست دادن آنها، ما باید بهترین عملکردمان را ارائه کنیم."

    کریستیانو برگشته است ... آیا در خط حمله بعد از بنزما، بیل بازی خواهد کرد یا خسه؟ "بیل." چرا؟ "چون او خوب بازی می کند."

    در دفاع های کناری چه کسانی بازی خواهند کرد؟ "ما فردا در این مورد تصمیم خواهیم گرفت. من باید فکر کنم که کدام بازیکن برای این دیدار بهتر است. این فقط یک تصمیم تاکتیکی برای این مسابقه است. فردا خواهیم دید."

    وارد قسمت بسیار مهم فصل می شویم و قهرمانی در چمپیونزلیگ هدف اصلی رئال مادرید است. آیا در نحوه آمادگی بازیکنان برای این دیدار تغییری ایجاد خواهید کرد؟ "هیچ چیز را تغییر نخواهم داد. من اینجا هستم تا در تمام رقابت ها بهترین عملکرد را داشته باشم. همه می دانند که چمپیونزلیگ بهترین رقابت دنیاست- و سخت ترین آنها. برای قهرمانی در آن به همه چیز احتیاج دارید – از جمله شانس. ما باید در هر مسابقه حداکثر توان خود را به کار گیریم. هر بازی که شما انجام می دهید خطرناک است. ما نمی خواهیم این فرم خوبی که در حال حاضر داریم را به این زودی از دست بدهیم، و روند آماده سازی مان برای تمام دیدار ها یکسان است."

    آیا فکر می کنید بعد از 3 دوره متوالی حضور در مرحله نیمه نهایی، این بار نوبت رئال مادرید است تا قهرمان شود؟ "(می خندد) نمی دانم! رسیدن به نیمه نهایی آسان نیست و اگر شما به این مرحله برسید، یعنی کارتان را خوب انجام داده اید. نمی دانم چه چیزی اشتباه پیش رفته است [در 3 دوره قبلی رئال مادرید] اما ما مصمم هستیم تا عملکرد تیم در فصل گذشته را بهبود ببخشیم. اما حضور مداوم در 3 نیمه نهایی آسان نیست."

    آیا کریستیانو انگیزه به خصوصی دارد؟ "او با انگیزه است چرا که واقعاً می خواهد دوباره بازی کند. او از اینکه نمی توانست بازی کند ناراحت بود و خودش را برای این مسابقه به خوبی آماده کرده است. از لحاظ ذهنی و فیزیکی او در وضعیت مطلوبی قرار دارد."

    در دو بازی از 3 بازی گذشته خو، مارسلو و کوئنترائو را در اختیار نداشته اید. آیا این احتمال وجود دارد که آربلوا در سمت چپ بازی کند؟ "یکی از آن دو بازی خواهند کرد - سمت چپ ما در بیشتر بازی های اخیر مشکل داشته است (آنچلوتی نمی تواند به یاد بیاورد که در مقابل کدام حریف بوده و رو به کامیلو می کند) متأسفم، دیگر پیر شده ام و کمی فراموشکار شده ام."

    چه چیزی از شالکه برداشت می کنید؟ "آنها تیمی با سازماندهی خوب هستند، و دارای بازیکنان جوان و با کیفیتی هستند. باید ببینیم که فردا مایر بازی خواهد کرد یا دراکسلر. آنها همچنین بازیکنان با تجربه ای مثل بواتنگ و هونتلار دارند. شاید آنها یک تیم تماشایی نباشند، اما مستحکم هستند و ترکیب خوبی از تجربه و جوانی دارند؛ آنها همچنین سیستم خوبی در دفاع دارند."

    نبرد بین کریستیانو و هونتلار را چگونه تصور می کنید؟ "این یک دوئل فردی نیست، این یک بازی فوتبال است ... بین دو تیم. کریستیانو در یک سمت بازی خواهد کرد و هونتلار هم برای شالکه. او مهاجم بسیار خوبی است و در داخل و اطراف محوطه خطرناک است، ما باید مراقب او باشیم."



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ چهار شنبه 7 اسفند 1392برچسب:, ] [ 17:48 ] [ ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5828
بازدید دیروز : 2917
بازدید هفته : 8833
بازدید ماه : 8745
بازدید کل : 413491
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1