مصاحبه رونالدو بعد از بازی
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان


یازده بازیکن وظیفه شان را به خوبی انجام دادند ...


    به گزارش AS، تیم فوتبال رئال مادرید امشب در لیگ قهرمانان اروپا موفق شد با نتیجه 6-1 تیم شالکه را مغلوب کند و قدم بزرگی برای صعود بردارد. گل های کهکشانی ها را در این دیدار رونالدو (2بار)، بیل (2بار) و بنزما (2بار) به ثمر رساندند. پس از پایان مسابقه کریستیانو رونالدو در مصاحبه با +Canal درباره این بازی به گفتگو پرداخت:

    شرایط تیم و مسابقه: "من فکر می کنم تیم بازی های خوب در این فصل زیاد داشته است و این بازی یکی از آن هاست. شالکه در روز خوب خود نبود و ما اجازه ندادیم که آن ها فوتبالشان را بازی کنند. از این برد خوشحال هسنیم چون که به مرحله بعد بسیار نزدیک شدیم."

    زدن 6 گل توسط مثلث بیل، بنزما و رونالدو "هر سه ما امشب خوب بازی کردیم و آماده بودیم، نه فقط ما که گل زدیم بلکه تمامی بازیکنان از ایکر گرفته تا مدافعین و هافبک ها همه وظیفه شان را به خوبی انجام دادند. ما در روز خوب خود بودیم و همین عامل باعث پیروزی پر گل شد."

    زدن گل های بیشتر "همانطور که گفتم دروازه بان آن ها در بعضی از صحنه ها عالی بود، ولی من در نیمه دوم دست نکشیدم و با کمک هم تیمی هایم توانستم دو گل به ثمر برسانم."

    محرومیت "اتفاقی بود که افتاد و گذشت. من نا امید و ناراحت بودم چون سزاوار سه جلسه محرومیت نبودم اما در حال حاضر کاملا خوشحال هستم."

    آمادگی برای دربی "ما کاملا با انگیزه هستیم. ما رئال مادرید هستیم و تمام تلاشمان را برای پیروزی در ویسنته کالدرون می کنیم."



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ پنج شنبه 8 اسفند 1392برچسب:, ] [ 11:56 ] [ ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8278
بازدید دیروز : 2917
بازدید هفته : 11283
بازدید ماه : 11195
بازدید کل : 415941
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1