صحبت های گرت بیل - راموس - بنزما - په په - و مارسلو بعد از بازی
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

بیل

    ملی پوش ولزی به Sky گفت: "این یک عملکرد فوق العاده بود. ما کاملاً برای این مسابقه آماده شده بودیم. این یک نتیجه فوق العاده است. یک بازی تیمی بود و ما در داخل زمین به سختی برای هم کار کردیم. فکر می کنم این برای پیشرفت تیم در این فصل عاملی کلیدی باشد. ما برای قهرمانی آمده ایم. می خواهیم در تمام رقابت ها که حضور داریم قهرمان شویم. می دانیم که آسان نخواهد بود، چرا که تیمهای بزرگ زیادی برای کسب قهرمانی می جنگند. اما شانس خود را امتحان خواهیم کرد."


راموس

    به گزارش وبسایت رسمی UEFA، سرجیو راموس مدافع متعصب رئال مادرید پس از پیروزی شب گذشته تیمش در گلزن کرشن، گفت: "ما از نتیجه به دست آمده بسیار خوشحال هستیم، چون که ما همیشه دوست داریم هر چقدر که می توانیم گل بزنیم. ما با عملکرد دیشبمان قدم بلندی برای صعود برداشتیم اما هنوز یک بازی دیگر باقی مانده است. شالکه دوست دارد در بازی برگشت خودش را طور دیگری نشان دهد. آن ها در این بازی روز بدی داشتند و قصد دارند در بازی برگشت ما را به زحمت بیندازند. آن ها در اوایل بازی می توانستد یک یا دو گل به ثمر برسانند اما خوشبختانه این اتفاق نیفتاد."

    این ستاره لوس بلانکوس در ادامه درباره پایان یافتن رکورد کلین شیت ایکر کاسیاس گفت: "هم من و هم ایکر سعی داشتیم که این رکورد را ادامه دهیم ولی آن ها موفق به گلزنی شدند و این حداقل چیزی بود که طرفداران آن ها را به تشویق کردن واداشت. کاری که ما در حال حاضر انجام می دهیم این است که بازی به بازی جلو برویم، البته تیم ما از اول فصل تمامی هدف های بزرگ خود را مشخص کرده است."


بنزما

    بنزما در پایان مسابقه به خبرنگاران گفت: "این یک بازی فوق العاده و شب فوق العاده ای بود. بازی به خاطر اینکه خارج از خانه بود، اهمیت بیشتری داشت و ما باید پیروز می شدیم. ما در سطح بالایی بازی کردیم و بسیار خوشحالیم. برای من بازی خوبی بود چرا که برای اعتماد به نفس یک مهاجم، گل زدن مهم است. احساس می کنم خیلی خوب بازی کرده ام و می خواهم به همین ترتیب ادامه دهم."

    در مورد دربی مادرید، بنزما اصرار دارد که این مسابقه به اندازه سایر مسابقات باقی مانده از فصل اهمیت دارد. "حالا هر بازی برای ما یک فینال است. از آنجایی که ما صدرنشین لیگ هستیم، دربی یک بازی مهم است، اما هیچ چیز تمام نخواهد شد. ما خوب استراحت خواهیم کرد تا برای آن مسابقه آماده شویم."

    از بنزما پرسیده شد که در خط حمله ترجیح می دهد تا در کنار بیل بازی کند یا خسه؟ و او یک پاسخ دیپاماتیک داد: "آنها دو بازیکن متفاوت هستند و مهم نیست کدامیک بازی کنند؛ مهمترین چیز، تیم است."


په په

    به گزارش بخش بین الملل Goal، تیم فوتبال رئال مادرید شب گذشته با درخشش بیل، بنزما و رونالدو موفق شد با نتیجه ای شگفت انگیز مقابل شالکه آلمان به پیروزی برسد. در همین رابطه په په مدافع فیزیکی کهکشانی ها در خصوص این دیدار به وبسایت UEFA گفت: "صادقانه بخواهم بگویم، انتظار چنین نتیجه ای را نداشتم. ما از همان ابتدا بازی را با قدرت شروع کردیم و تمامی گل هایمان روی کارهای خوب تیمی به ثمر رسید. درست است که خط حمله ما نمایش بی نظیری در این دیدار داشت ولی تمامی بازیکنان وظایف خود را به خوبی انجام دادند و همین عامل باعث پیروزی تیم شد."

    او در ادامه درباره وضعیت فعلی تیمش گفت: "همه بازیکنان از نظر بدنی آماده، از نطر روحی قوی و با آرامش کامل سعی در بردن بازی ها دارند. این ها عواملی است که باعث موفقیت در بازی هایی در چنین سطح می شود."


مارسلو

    مارسو در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت که هر بازی برای آنها مهم است و احساس می کند که این تیم بسیار قدرتمند است. "ما همیشه فکر می کنیم که هر بازی مهم است و فرقی نمی کند که در چارچوب جام حذفی باشد یا چمپیونزلیگ. از نظر من لیگ اسپانیا بهترین لیگ دنیاست. تیمهای بزرگ زیادی در این لیگ حضور دارند. ممکن است برای سالها، این بهترین تیم رئال مادرید باشد."

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ پنج شنبه 8 اسفند 1392برچسب:, ] [ 17:5 ] [ ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9048
بازدید دیروز : 2917
بازدید هفته : 12053
بازدید ماه : 11965
بازدید کل : 416711
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1