مصاحبه آنچلوتی
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان


هواداران می خواهند در مورد عناوین قهرمانی بشنوند، نه تعادل و آرامش


    کورس قهرمانی: "رقابت های لیگ، امسال بسیار جالب و هیجان انگیز است. سه تیم شجاع و قدرتمند وجود دارد که برای کسب عنوان قهرمانی می جنگند. این یک سورپرایز است چرا که من فکر می کردم رقابت بین بارسلونا و رئال مادرید خواهد بود اما اتلتیکو کاری فوق العاده انجام می دهد. این بسیار تعجب آور است که ببینیم در این سطح، 60 امتیاز برای صدر نشینی کافی نیست."

    رئال مادرید: "تصور من از این باشگاه می تواند شبیه به این باشد – این یک باشگاه با تاریخ فوق العاده و چهره ای بزرگ در سرتاسر دنیاست. سپس، فشاری است که همواره در هدایت چنین تیمی وجود دارد. اینجا سه نوع فشار متفاوت وجود دارد: فشار از طرف رسانه ها، از طرف باشگاه، و از طرف بازیکنانی که شانس زیادی برای بازی کردن به دست نمی آورند. کنترل این فشار سخت ترین است، چرا که شما هر روز باید با آن بازیکنان کار کنید؛ مدیریت کردن دو فشار اول کمی راحت تر است."

    کنار آمدن روزمره با بازیکنان: "این خیلی مهم است که رابطه خوبی با بازیکنان داشته باشید – شما باید آنها را درک کنید و شخصیت آنها را آنالیز کنید. من ایده ای در مورد فوتبال دارم و باید آن را با استفاده از خصوصیات ترکیبم بنا کنم و آن را در خارج از زمین نیز به آنها انتقال دهم. اگر رابطه بین مربی و بازیکنان خوب باشد، رد و بدل شدن پیام راحت تر خواهد بود."

    سیستم تیم: "سیستم من، آن است که بازیکنان بیشترین احساس راحتی را داشته باشند و متقاعد شده باشند – نه آنکه ممکن است من در سر داشته باشم. هرچه پیش تر رفتیم سیستم تغییر کرد چرا که در ابتدا، ژابی و ایارامندی را در اختیار نداشتیم. حالا بازیکنان احساس راحتی می کنند، نه به خاطر اینکه من می گویم، این چیزی است که آنها به من می گویند."

    جلسه های تمرینی: "وقتی من یک بازیکن بودم از جلسات تمرینی لذت نمی بردم. امروزه جلسات تمرینی از لحاظ تکنیکی، تاکتیکی و آمادگی جسمانی بهتر شده است."

    آنچلوتی، آورنده صلح: "هر تیمی نیاز دارد که مشکلات خود را هرچه سریع تر حل و فصل کند. شخصیت من زمانی که یک مرد جوان بودم شکل گرفت، و من قادر به مدیریت مسائل به هر روش دیگری غیر از آنچه که می دانم، نیستم. دو راه برای عصبانی شدن من وجود دارد – یک خشم روانی است، وقتی که فکر می کنم می توانیم همه چیز را به روش متفاوتی هم انجام دهیم، و دیگری عصبانیت در قلب من است که تأثیر بیشتری دارد. اما ابراز احساسات به زبان دیگر [به غیر از زبان مادری] سخت است. من معمولاً با زبان ایتالیایی عصبانی می شوم!"

    تعادل: "این مهمترین چیز در فوتبال است. کارهای دفاعی به خلاقیت و مهارت نیاز ندارد. شما می توانید هر اشتباهی را به سرعت حل کنید و ما این کار را انجام دادیم، نه تنها با تغییر دادن سیستم، بلکه به این خاطر که حالا بازیکنان از اهمیت پوشش دادن آگاه شده اند. این تیم کاملاً قادر به انجام کارهای دفاعی است. و ما سرخیو راموس واقعی را حالا می بینیم، او دیگر بازیکن نوامبر یا دسامبر نیست. همه از شنیدن صحبت های من در مورد تعادل خسته شده اند، آنها می خواهند در مورد جام های قهرمانی بشنوند."

    ایسکو و خسه: "هنوز دیدارهای زیادی برای بازی کردن باقی مانده است و من نمی توانم فکر کنم که برخی بازیکنان در همه آنها بازی خواهند کرد. ما به تمام بازیکنانمان نیاز داریم. خسه حاضر است - او گلزنی می کند و برای هم تیمی هایش موقعیت گل فراهم می کند. ما از اینکه او را در اختیار داریم بسیار خوش شانس هستیم. او بازیکن بسیار متمرکزی است و سخت کار می کند. من نمی توانم آنچه که در بیرون از باشگاه گفته می شود را کنترل کنم. ما بازیکنان خوب زیادی داریم. در زمان من، استعداد تحسین می شد اما حالا، شما همچنین به سطح بالایی از حرفه ای گری نیز نیاز دارید. آیا خسه می تواند به جام جهانی برود؟ خب، وقتی پائولو روسی هم به تیم ملی ایتالیا دعوت شد، سورپرایز بزرگی بود (در 1982)."

    اتلتیکو، یک تیم با سبک ایتالیایی: "آنها کاملاً می توانند در هر لیگی بازی کنند. آنها نقاط ضعف و کاستی های خود را می دانند و از ویژگی های خود بهره برداری می کنند: حریفان خود را در ضد حملات تنبیه می کنند یا از روی ضربات ایستگاهی... آنها یک تیم کارآمد می باشند. شخصیت اتلتیکو مثل سیمئونه در زمان بازیگری اش است – آنها حداکثر توان خود را به کار می گیرند و به عنوان یک واحد بازی می کنند."

    دربی های کوپا دل ری: "هر دوی آن دیدار ها به ما اعتماد به نفس داد چرا که در دربی لیگ، مشکلاتی داشتیم."

    تاتا مارتینو: "از او خوشم می آید، او خوب کار می کند. شخصیت او شبیه من است. او به دنبال مشکلات نیست. کار او آسان نیست چرا که بارسا سبک مخصوص خود را دارد که با استفاده از آن نتیجه می گیرد."



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ یک شنبه 11 اسفند 1392برچسب:, ] [ 12:4 ] [ ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9159
بازدید دیروز : 2917
بازدید هفته : 12164
بازدید ماه : 12076
بازدید کل : 416822
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1