مصاحبه میراندا
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان


جبران 6 امتیاز مشکل خواهد بود ...


    دعوت شدن دیگو کاستا به تیم ملی اسپانیا "من خیلی از این موضوع خوشحال هستم چون که او در حال حاضر عالی بازی می کند و سزاوار این بود که دعوت شود. او بازیکن بزرگی است و این حقش بود."

    آیا باختن به رئال مادرید به معنای خارج شدن اتلتیکو از کورس قهرمانی است؟ "این یک بازی سخت است و برای ما همانند فینال می باشد. ما تنها برای برد به این بازی خواهیم رفت چرا که اگر در این بازی شکست بخوریم همه می گویند که اتلتیکو دیگر قهرمان نمی شود.  جبران 6 امتیاز بسیار سخت خواهد بود و ما با آمادگی کامل به این دیدار خواهیم رفت."

    رئال توانست 6 گل به شالکه بزند ولی اتلتیکو هم دفاعی در این فصل داشته است. "این قدرت ماست که ما باید از آن استفاده کنیم تا به آن ها ضربه بزنیم. این یک بازی مشکل خواهد بود چون رئال در حال حاضر کاملا سرحال و منسجم بازی می کند."

    آیا بازی رئال مادرید - شالکه را تماشا کردید؟ "بله قسمت های کمی از این بازی را دیدم. یک بازی آسان برای مادرید بود. مهاجمین آن ها واقعا عالی هستند و ما هم دفاعی مستحکم داریم و قصد داریم زندگی را برای آن ها مشکل کنیم."

    رئال نسبت به اول فصل کاملا تغییر کرده است. "بردن آن ها در حال حاضر کار سختی است ولی شکست دادن آن ها زمانی که آماده هستند لذت بیشتری دارد و بهتر است."



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ یک شنبه 11 اسفند 1392برچسب:, ] [ 12:17 ] [ ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9191
بازدید دیروز : 2917
بازدید هفته : 12196
بازدید ماه : 12108
بازدید کل : 416854
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1