پیش بازی رئال - اتلتیکو
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان



    رئال مادرید بازی به بازی بهتر می‌‌شود. کارلو آنچلوتی نه تنها خط حمله آتشین خود را در اختیار دارد که خط دفاعی وی هم آماده است. رئال در چهار بازی خارج از خانه خود در تمامی‌ رقابت‌ها تنها یک گل خورده است. این در حالی‌ است که آنها در این چهار بازی ۱۴ گل به ثمر رسانده اند. ترکیب بنزما، بیل و رونالدو که روزنامه مارکا به آنها لقب "بی-بی-سی" داده است، به خوبی‌ در چهارشنبه شب درخشیدند. آنها در اروپا بهترین خط حمله را دارند و حتما برای دفاع اتلتیکو دردسر ساز خواهند بود. 

    با اینکه ترکیب اولیه آنچلوتی ۴-۳-۳ است اما حرکت دی ماریا و مدریچ این ترکیب را شبیه ۴-۱-۲-۲-۱ می‌‌کند. این ترکیب جا را برای حرکت رونالدو و بیل بازی می‌‌کند. از آن سو اتلتیکو در بهترین حالت خود به مصاف رئال نمی‌‌رود. آنها در هفته قبل شکست خوردند که به معنی سه‌ شکست متوالی بود. سیمئونه اگر از این بازی پیروزی می‌‌خواهد، باید ساختار دفاعی تیمش را به بهترین حالت بچیند. مربی‌ آرژانتینی سفید و قرمز پوشان به فکر ضّد حمله است. در شش بازی قبلی‌، لوس کولچونس، چهار بازی را نتوانست به گل برسد. مارکا می‌‌گوید سیمئونه به فکر نیمکت نشینی کوستا یا ویا است تا بتواند از گارسیا استفاده کند.

    این بازی جنگ بسیار جذابی خواهد بود. هر دو مربی‌ تاکتیکی هستند و همه منتظر آن هستند که ببینند آیا اتلتیکو قدرت توقف لوس بلانکوس را دارد یا خیر. برد رئال در این بازی به معنی خارج شدن اتلتیکو از کورس قهرمانی است زیرا فاصله دو تیم در صورت شکست راه راه پوشان به ۶ امتیاز می‌‌رسد. با این حال نباید فراموش کرد که دربی، همواره دربی است و اتلتیکو در فینال کوپا دل ری، رئال مادرید را در برنابئو شکست داد. 

 


در یک نگاه:

زمان: ۲ مارس، ۲۰۱۴، ساعت ۱۹:۳۰

مکان: ویسنته کالدرون، مادرید ، اسپانیا


 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ یک شنبه 11 اسفند 1392برچسب:, ] [ 12:21 ] [ ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4547
بازدید دیروز : 2917
بازدید هفته : 7552
بازدید ماه : 7464
بازدید کل : 412210
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1