مصاحبه کامل سیمئونه
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان


رئال ترسناک ترین تیم فعلی اروپا است ...


    تیم مدعی در بازی یکشنبه: "تیمی مدعی است که در حال حاظر در صدر جدول رقابت ها قرار دارد. این امری بدیهی است که تیمی که از شما آمار و ارقام بهتری داشته است از شانس بیشتری نیز برای پیروزی برابر شما برخوردار است."

    فرم کنونی رئال مادرید: "از نظر نتیجه، چیزی که برای شما خبرنگاران از همه چیز مهم تر است، آنها عالی عمل کرده اند. می توانم بگویم که مادریدی ها در بهترین فرم این فصلشان به مصاف ما خواهند آمد. مهم ترین چیز در بازی رئال، بازی کردنشان به عنوان یک تیم واحد و متحد است. آنها ستارگان زیادی را در تمام نقاط زمین در اختیار دارند که تعادل خوبی به تیمشان بخشیده است. ما اگر بخواهیم که شانسی برای پیروزی بر آنان داشته باشیم باید با جدیت و تمرکزی بالا به مصافشان برویم. تیم فعلی رئال از ماه نوامبر و دسامبر شروع به شکوفه دادن کرد و در هفته های اخیر ما به روشنی ثمره این شکوفه ها را دیده ایم."

    دیدار رئال برابر شالکه در لیگ قهرمانان: "آنها نتیجه فوق العاده ای کسب کردند. و با توجه به پیروز قاطعشان در آلمان به دیدار ما در ویسنته کالدرون خواهند آمد. آنها در حال حاضر در صدر  لالیگا قرار دارند و در لبگ قهرمانان نیز پیروزی شگفت انگیزی کسب کردند. و واقعا می توانم بگویم که آنها در حال حاضر ترسناک ترین تیم اروپا هستند."

    بازی های گذشته برابر رئال مادرید و انتقام حذف کوپا دل ری: "هر آنچه که مربوط به قدیم است دیگر گذشته است و اتفاقات بازی های گذشته هیچ انگیزه مضاعفی را برای من ایجاد نمی کند."

    شانس کدام تیم بالاتر است؟ "شانس آن تیمی که در جدول بالاتر است. منطقی‌ است که آنها شانس بالاتری داشته باشند. آنها می‌‌توانند در مورد ما صحبت‌های زیبایی انجام دهند اما اعداد آن چیزی هستند که در آخر به حساب می‌‌آید نه کلمات."

    رئال در فرم خوبی‌ است: "برای نتایج (چیزی که شما خبرنگاران تنها به آن اهمیت می‌‌دهید) چند وقت اخیر آنها در فرم خوبی‌ بوده اند. می‌‌توانیم بگوییم که در زمانی‌ مقابل آنها قرار میگیریم که در بهترین فرم خود هستند."

    بازی وسط هفته چمپیونز لیگ رئال: "بازی خوبی‌ انجام دادند و در ویسنته کالدرون هم دنبال پیروزی هستند. آنها در صدر جدول هستند و در حال حاضر خطرناک‌ترین تیم اروپا هستند."

    امتیازات رئال: "نکته مهم در مورد آنها این است که چطور به عنوان یک تیم با هم متحد هستند. بازیکنان فوق العاده‌ای دارند و تیمشان از نظر خرید‌ها به خوبی‌ به تعادل رسیده است. اگر با جدیت و تمرکز بازی کنیم، ما هم شانس خواهیم داشت. ما در مقابل یکی‌ از مهمترین رقیبان خود قرار می‌‌گیریم، تیمی که در حال حاضر روی فرم است. آنها از نوامبر یا دسامبر در همین حالت بوده اند."

    بازی‌های قبلی دو تیم: "چیزی که در گذشته اتفاق افتاده، سبب انگیزش من نمی‌‌شود."

    اگر فردا بردید، چطور؟ "دوباره به صدر خواهیم رفت."

    هفته سختی برای اتلتیکو پس از باخت در پامپلونا بود: "همیشه بعد از شکست‌ها بازی‌ها دشوار هستند. باید تنها امیدوار به ریکاوری باشید و خیلی‌ سریع از به جایگاه بالا برگردی. ما یک هفته برای آمادگی وقت داشتیم. همه عصبانیت‌ها و ناراحتی‌‌هایمان از بین رفته و دوباره می‌‌خواهیم صدرنشین بهترین لیگ دنیا باشیم "

   فصل اتلتیکو تا به اینجا: "ما می‌‌دانستیم که فصل خوبی‌ خواهیم داشت اما مهم این است که فصل را چطور به پایان ببرید. ما در مورد حال صحبت نمی‌کنیم. در مورد بازی‌های مانده تا آخر فصل صحبت می‌‌کنیم. شما رسانه‌‌ها افراد را فقط با زمان حال می‌‌سنجید اما ما در روز آخر باید امیدوار باشیم که به چمپیونز لیگ راه یافته باشیم."

    انتقادات از تیم در رسانه‌ ها: "برای شروع صحبت در مورد یه برهه خاص در فصل، باید دنبال چند دلیل باشیم. فکر می‌‌کنم که رسانه‌‌ها باید انتقادی باشند. وقتی‌ خوب بازی می‌‌کنید از شما تعریف می‌‌کنند و وقتی‌ بد باشید از شما انتقاد می‌‌کنند. هیچ جای نگرانی نیست که رسانه‌‌ها از شما انتقاد کنند. باید با واقعیت فوتبال و رسانه‌‌ها کنار بیائید. تا آنجایی‌ که من می‌‌دانم، تنها چیزی که مهم است، سخت تلاش کردن است. اگر تلاش کنید و ساکت باشید، موفقیت‌ها به وجود خواهند آمد."



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ یک شنبه 11 اسفند 1392برچسب:, ] [ 12:44 ] [ ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8524
بازدید دیروز : 2917
بازدید هفته : 11529
بازدید ماه : 11441
بازدید کل : 416187
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1